AutoExec Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) Hei, jeg trenger en net limiter som gir meg mulighet til å stenge internettlinja mi etter at en viss mengde informasjon har passert inn eller ut. Jeg har prøvd et utall forskjellige, men har bare funnet sånne som begrenser hastigheten på linja. Noen som kan hjelpe meg? mvh.. AutoExec edit: litt feilpost kanskje.. skulle nok vært i programvare ja.. sorry Endret 27. september 2004 av AutoExec
DarkSlayer Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 kan sette opp quote på net limiter.... men netlimiter går på prosesser/programmer og ikke på bruker/ip. Da må du inn med no mer avansert. Da kan du finne en eldre pc, installere linux på den/eller windows og wingate på den. Den siste wingate har med "net limiter" ...
AutoExec Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Har prøvd netlimiter, men såvidt jeg forstod kunne jeg bare begrense hastigheten på et program, ikke stenge internettlinja etter en hvis mengde dataoverføring. Å stenge en prosess/program etter en viss mengde data overført hadde forresten også virket. Og litt av poenget er å få dette til å virke i win XP.. Ihvertfall foreløpig.. om det absolutt ikke går får jeg vurdere noe mer komplisert.
DarkSlayer Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 mmmm tor det skal være noe som heter bandwidth control, aldri prøvd, men se om det funker .... mye anbefalt blandt de som skal ha begrensning på proxy servere(wingate, winroute osv)
AutoExec Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 takk, It's me.. sry for feilpost DarkSlayer: Lastet ned en som heter Bandwidth Controller, men fortsatt er det kun mulighet for reduksjon av hastighet så vidt jeg kan se. I tilfelle det fortsatt er uklart så vil jeg altså ha et program der jeg kan ha full hastighet på linja helt til en grense for nedlasting/opplasting er nådd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå