Gå til innhold

Hvor får jeg kjøp Gothic 1+2 i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amazon.co.uk fører verken Gothic 1 eller 2 (rettere sagt; begge spillene ligger i databasen deres, men Amazon.co.uk har ikke tatt de inn på veldig lenge og det er heller ingen brukte versjoner til salgs der).

Play.com har toeren ja, men den koster 17.99£, altså over 200-kronersgrensen.

Amazon.com har Gothic 2 til en ganske rimelig pris. Det negative er at frakten koster 29.99$....

 

Night Of The Raven har vel ingen offisiell releasedato, i tillegg mener jeg å ha lest at nesten alle i Piranha Bytes nå jobber på Gothic 3 og at de nedprioriterer NotR. Det er mulig å kjøpe den tyske versjonen og installere en mod som gjør at du får all tale tekstet på engelsk.

 

Jeg har også lett etter billige versjoner av Gothic 1 og 2 en stund nå. :(

Lenke til kommentar
Amazon.co.uk fører verken Gothic 1 eller 2 (rettere sagt; begge spillene ligger i databasen deres, men Amazon.co.uk har ikke tatt de inn på veldig lenge og det er heller ingen brukte versjoner til salgs der).

Play.com har toeren ja, men den koster 17.99£, altså over 200-kronersgrensen.

Amazon.com har Gothic 2 til en ganske rimelig pris. Det negative er at frakten koster 29.99$....

 

Night Of The Raven har vel ingen offisiell releasedato, i tillegg mener jeg å ha lest at nesten alle i Piranha Bytes nå jobber på Gothic 3 og at de nedprioriterer NotR. Det er mulig å kjøpe den tyske versjonen og installere en mod som gjør at du får all tale tekstet på engelsk.

 

Jeg har også lett etter billige versjoner av Gothic 1 og 2 en stund nå. :(

Night Of The Raven har vel ingen offisiell releasedato, i tillegg mener jeg å ha lest at nesten alle i Piranha Bytes nå jobber på Gothic 3 og at de nedprioriterer NotR

 

Spillet er ferdig oversatt og klart, det er Atari som loker. De vil visst ikke gi det ut ennå (aldri)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...