hhhhhhhh Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Når kommer det noen andre maps enn de_dust?
Ostepølsa Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 det finnes jo andre maps, men om det er lovlig er jeg ikke så sikker på
Opacus Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Ulovlig er det ikke, men jeg ser ikke poenget med å være med å betateste et spill (som serverdrifter), for så å ødelegge et av poengene med betatesten - når en tester ting er det viktig med faste referanseforhold, det er derfor det kun er et map som er med.
Sigga Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Er ikke betatestingen over?? Mente jeg leste det i annen tråd...Få som spiller ihvertfall.
Windoge Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Er ikke betatestingen over?? Mente jeg leste det i annen tråd...Få som spiller ihvertfall. Nei, det er den ikke. I og med at CS Source er "ferdig", og sendt inn til Vivendi er vel den eneste grunnen til at betatestingen fortsatt pågår at det øker salget av Condition Zero eksemplarer. I tillegg har ikke Valve noe nytte at et annet CS Source map for å gjøre det de opprinnelig skulle gjøre som var å fikse bugs. Så noe neppe map tviler jeg sterkt på at det blir før spillet kommer ut på markedet, som kan skje om 6 måneder.
ZeZar is BACK Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 De "nye" mapsa er vel bare CZ maps?
Opacus Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 De "nye" mapsa er vel bare CZ maps? Korrekt, det er modifiserte CZ-maps.
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 på menyen "Servere" ligger det jo andre maps men jeg kommer ikke inn på de...
Bluebeans Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 kommer når cs:source kommer ut 1. Kan du gi EFF i å bumpe alle trådene du ser? 2. CS:S har kommet ut for lenge siden. SÅ VI VET AT DET HAR KOMMET FLERE MAPS! Djises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå