Snorre Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Trenger et program som kan konvertere ********.rpy filer om til Avi.filer. Finnes det et slikt program?
Bruun Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hvilket program er det som bruker/genererer disse? Får ikke noe ordentlig svar på filext.com
Snorre Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Hvilket program er det som bruker/genererer disse? Får ikke noe ordentlig svar på filext.com Det er Rome Totalwar. Tenkte å ligge ut en replay på siden, men må jo selvfølgelig konvertere den først.
Bruun Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Se om det går ann å spille den om du bare skifter endelsen til .avi. Jeg tviler på at det finnes et program som konverterer fra rpy til avi/mpg, så om å skifte endelsen ikke fungerer, ville jeg brukt Fraps til å lage video om jeg var deg
Snorre Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Se om det går ann å spille den om du bare skifter endelsen til .avi. Jeg tviler på at det finnes et program som konverterer fra rpy til avi/mpg, så om å skifte endelsen ikke fungerer, ville jeg brukt Fraps til å lage video om jeg var deg Greit takker og bukker:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå