Conicus Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Jeg får ikke til å komme inn på noen servere. Får en feilmelding som lyder slik: "You have been disconnected from server. Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to concact the authentication server,35)." Har restarta dataen, og kobla meg opp til STEAM flere ganger.. Fatter ikke...
Erijk Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hmm det er kanskje noe med cd-keyen din, kjøp ny å se om det går !
highlander Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Høyreklikk Steam -> Exit And Logout _MANGE GANGER_ for at det skal funke. Til slutt etter en 2-5minutters tid burde Steam fungere fungere.
El Fantasma Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Dette har ingenting med "Annet om hardware" å gjøre! Dette skal postes under "Spill".
Conicus Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Men som du ser har jeg under 10 innlegg, dvs at jeg er ny her... Så jeg må beklage... Og den tonen vil jeg fra ta meg.. hehe
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Men som du ser har jeg under 10 innlegg, dvs at jeg er ny her... Så jeg må beklage... Og den tonen vil jeg fra ta meg.. hehe CS forum
Bluebeans Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Bare vent! Pleier faktisk å hjelpe! Det enkle er ofte det beste
danilovic Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jess, da fikk vi en Steam User-ID ticket-tråd i dag også. Logg ut og inn av Steam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå