Gå til innhold

TES: Trenger noen tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men så var det det oppdraget som jeg var på vei til å gjøre før jeg fikk disease.

Oppdraget jeg får av fighters guild hvor jeg skulle drepe fire agenter i gruvene.

den første typen utafor gikk greit, men jeg blir slakta hver gang jeg går inn.

Hvilket level bør jeg være på for å klare dette oppdraget?? :hrm:

Lenke til kommentar
Det spørs på hvilken klasse du er. Hvis du har store problemer med de, kan du kjapt løse det med å skaffe deg et våpen eller noe med "paralyze". Et lite slag eller kast, så er de frøsset, og under din makt.

Jeg er en Nord på level 3 med et veldig langt sverd med et rart navn og det gnister blått når jeg treffer med det, har vansker med å finne et bedre våpen en det ;) men så har jeg bare vært i balmora, seydha neen og caldera hittil.. :ohmy:

 

holder det?

Endret av assassin
Lenke til kommentar
Jada. Uten å vite spesifikt hvilket sverd du har, så antar jeg at det skal duge. Et godt tips er å krysse av "Always use best weapon mode" eller lignende i options. Da vil du alltid slå på den måten som skader mest. Slik at du slipper å pierce med ei øks, liksom.

det skal jeg prøve så snart jeg er ferdig på skolen.

Alltid skjedelig å vente på å komme hjem, spesielt når det tar over en time med buss :nei:

Lenke til kommentar
Når det gjelder paralyserings magi, går det under School of Alteration?

Nei, College of Illusion.

 

Er du bue-man satser du hardt på agility, altså smidighet og hurtighet. Nesten tåpelig etter min mening å kaste bort mye ekstra tid på å lære styrke skills for å bruke Long blade som 2. våpen. Mest naturlig blir Short blade.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bare legg inn alle ekspansjonene med en gang. Du bestemmer jo selv når du vil dra til de nye stedene. Du får en bedre journal og diverse andre småfiks av det og.

Hvis man nettopp har startet, er det tålig vanskelig å ta knekken på Dark Brothershood-fyren som dukker opp. :)

destruction som main skill, tar han på et par fire bite.

 

lagde meg en munk her om dagen, drepte han på 30 sek. han besvimte på første slag

:D hand to hand rox!

Lenke til kommentar

herregud!! si meg er det ingen her i lvl over 60??

 

gjorde main quest i bloodmoon og tribunal før morrowind, var på lvl 61 med det beste utstyret i mw når jeg begynte på de første questene til blades, men folkens! ikke gi han elendige råd, plz!!!

 

alltid ha høy lvl destruction, "fire bite" som du begynner med eier alt i begynnelsen, så får du deg full glass armor i ghostgate (som du selger). så klart husk å dra til caldera å kjøp "ring of aversion" som gjør deg usynlig i 10 sek!! så kan du stjele så mye du vil/slippe unna farlige monster når du vil. etter du har blitt rik (ran treasury) i vivec, så drar du til mainland å seller glass armor + alt du fant i vivec. deretter drar du til master trainers, og trener deg lvl 100 i : long blade , heavy armor, marksman, destruction og hvis du har lyst restoration. husk å hoppe, raskest utenom båter, siltstriders og teleport!

 

sry dobbelpost

Lenke til kommentar

Morrowind GOTY edition finnes å kjøpe hos Spiderman i Stavanger, så det var en som ikke fant det her i byen...

 

Bueskyting går egentlig rimelig lett dersom man f.eks starter med en woodelf som da får bonus både på marksmanship og longsword(eller var det shortsword?).

 

Også liker jeg å ta "the stallion" som stjernetegn fordi man da er noe raskere underveis i starten (speed +20)

 

 

Har spilt hovedquesten rundt ca 3 ganger, holder på med bloodmoon og tribunal, aldri gjort de ferdig. Min første charakter var en fighter/nord som havnet på lvl50+.

Den jeg spiller mest med nå er vel lvl 63 tror jeg og "kan alt" nesten......bare man har penger er det jo ingen grenser for flink charakteren kan bli i dette spillet......

Lenke til kommentar
Også liker jeg å ta "the stallion" som stjernetegn fordi man da er noe raskere underveis i starten (speed +20)

Det er ikke noe stjernetegn som heter "the stallion"... Du tenker nok på The Steed, stemmer det? Eller er det forskjellige navn på europeisk og amerikansk versjon av spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...