Janock Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Her står det at Vampire: The Masquerade – Bloodlines lanseres 4 oktober i år. Siden dette spillet benytter seg av Source-motoren, er det bestemt at dette spillet ikke skal lanseres før Half Life 2. Dette må jo bety at HF2 må komme innen 10 dager, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
KompleX Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Kan også bety at det utsettes, ikke sant?
M@R7!N Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det skjer nok ikke det, spillet har jo ikke gått gold engang
Admin'c Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 hehe, det kommer når det kommer tenker jeg vi sier. Lappen med koden som fulgte med ati kortet henger fortsatt i taket.... (ikke spør meg hvorfor den henger i taket)
Dinsdale Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Ja, enig der. Merkelig hvis et annet spill enn HL2 kommer først med SOURCE-motoren. Men blir det krise blir vel Bloodlines utsatt
Janock Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Vet at det er mye å håpe på, men jeg håper likevel
TST Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Faktum er at Vampire: The Masquerade: Bloodlines ikke kommer før i november en gang i Europa. Ikke oktober som Games.no skriver. Det kommer imidlertid etter all sannsynligvis ut i oktober i USA, så sånn sett kan man kanskje begynne å spekulere.
Thraze Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Ifølge ToTheGame.no har Bloodlines release 12.oct i USA og 26.nov i UK.
Sagacious Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Faktum er at Vampire: The Masquerade: Bloodlines ikke kommer før i november en gang i Europa. Ikke oktober som Games.no skriver. Det kommer imidlertid etter all sannsynligvis ut i oktober i USA, så sånn sett kan man kanskje begynne å spekulere. Ja vi kan jo uansett kjøpe HL2 via steam, vi trenger ikke vente en mnd på at det kommer i norske butikker Jeg har jo tidligere hørt om at de ikke fikk lansere det før HL2 kom ut så dette ser bra ut Njaal
paranoide Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Stakkars Troika, de vil nok tape en del på at deres utgiver velger å lansere det så mye senere i Europa.
rLnd Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Dommen i den pågående rettsaken mellom vivendi og valve kommer jo ikke før ut på nyåret? Kan vi vente å se spillet før det er avgjort om HL2 kan bli distribuert gjennom valves steam da?
Sagacious Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Dommen i den pågående rettsaken mellom vivendi og valve kommer jo ikke før ut på nyåret? Kan vi vente å se spillet før det er avgjort om HL2 kan bli distribuert gjennom valves steam da? Man skal aldri si aldri, men Valve har sagt at de kommer til å lansere HL2 på Steam, uannsett utfall av saken. Mulig de bare må gi noen kroner til vivendi pr salg over Steam. Njaal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå