Gå til innhold

Når mottar jeg mitt X800XT PE?

Gjest Slettet+5432143541

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Powercolor og Sapphire er da ikke helt det samme, gutter?

Men en nytteløs diskusjon anyway og dessuten viser linken "ingen tilgjengelige idag"??

Skrevet

Poenget mitt var bare at det kan da umulig være så vanskelig å finne et slikt kort hvis man følger litt med. Da jeg bestilte mitt var det det siste.

Og er det så stor forskjell på Powercollor og Sapphire da? Begge bruker vel referansedesign, og begge går på samme hastigheter? Eller tar jeg feil?

For meg var saken egentlig slik at jeg trengte et nytt kort, og har hatt masse overtidslønn, så da hadde jeg råd til litt ekstra, og der var det jo et kort som bare ventet på meg :)

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet
Powercolor og Sapphire er da ikke helt det samme, gutter?

Men en nytteløs diskusjon anyway og dessuten viser linken "ingen tilgjengelige idag"??

Ikke en eneste forskjell i ytelse fps eller noe annet.. bare at det står enten powercolor eller sapphire på boksen !

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet
jeg bestilte et slikt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303686&cks=PRL

(et powercollor x800xt pe) for to dager siden og ligger på postkontoret for meg nå. Da kan det jo ikke være så vanskelig å få tak i et slikt kort.

:D AKKURAT det samme som jeg bestillte meg

Skrevet

Har forøvrig en artic cooler liggende på postkontoret også. Noen som vet om det er vanskelig å montere den? Noen tragiske feil man kan gjøre? Og hvordan er det med vifteregulering?

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet
Det PowerColor kortet er jo ikke på lager det heller da.

Er det noe vits i å bestille det da? Kan jo like gjerne vente på at de får inn sapphire kortet.

Edit: De får inn powercolor kort den 16.10

Så er det noe forskjellig med de to kortene ? (Ytelse)?

Dette er veldig VIKTIG!!

Er det noe forskjell på spillytelse fps og grafikk på de to kortene ? :dontgetit:

Forskjell på

Sapphire_____ Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, VIVO (520/560) og

PowerColor___ Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, VIVO (520/560)

= ingen!

Akkurat samme kort og ytelse.

Skrevet
Det PowerColor kortet er jo ikke på lager det heller da.

Er det noe vits i å bestille det da? Kan jo like gjerne vente på at de får inn sapphire kortet.

Edit: De får inn powercolor kort den 16.10

Så er det noe forskjellig med de to kortene ? (Ytelse)?

Dette er veldig VIKTIG!!

Er det noe forskjell på spillytelse fps og grafikk på de to kortene ? :dontgetit:

Forskjell på

Sapphire_____ Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, VIVO (520/560) og

PowerColor___ Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 AGP, ATI X800XT PE, VIVO (520/560)

= ingen!

Akkurat samme kort og ytelse.

Forskjellen er pakninger og muligns bundelen....

Skrevet

jeg har ventet i 4-5 måneder på at mitt. Asus Radeon X800XT skal komme ut, jeg begynner å bli temmelig lei! så tror jeg heller snart går for et POV Geforce 6800GT :ermm:

Skrevet

Hva i alle dager er det egentlig som er greia med disse X800 kortene, er det så umulig for alle produsentene å lage nok, eller er det bare en stor "hype" for å holde en kunstig høy pris osv...

"Får du tak i et sånt kort er du jammen heldig, koste hva det koste vil.."

Jeg bare spør jeg altså :whistle:

Skrevet

Så vidt jeg har kjønt er problemet nå at det ikke produseres nok minne som er raskt nok.

Mens i starten ikke ble produsert nok GPUer.

Men så vanskelig er det nå ikke å få fatt i dem, men det koster nå penger. Egentlig absurd store summer penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...