Gå til innhold

Skal ha ny mus, trenger anbefalinger


Anbefalte innlegg

Spørsmål er akkurat som topic sier.

 

Jeg trenger ny mus etter IntelliE 3.0'en tok kvelden(kan nok fikses om jeg får meg en ny ledning, men jeg vil ha ny)

 

Har en finfin FunC 1030 matte, og kombinert med min gamle MIE 3.0 er dette det beste jeg har prøvd til dags dato. Dog, jeg spiller ikke så veldig mye fps spill lengere, og setter heller ingen enorme krav, CS fønker fint for meg med en 100,- ers mus fra Chlas Ohlson for meg :p (Som jeg låner av fattern når han ikke bruker pc'n men det er mildt sagt kjipt når han må ha den selv :( )

 

Skal ha ny som sagt og er åpen for alle anbefalinger(Trådløst, mus/tastatur pakke... samma for meg), helst med begrunnelse og :)

Trenger ikke å koste så forferdelig mye, men jeg kan godt svi noen hundre på noe jeg faktisk trenger til pc'n. :)

Endret av So
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en logitech mx700 selv, og det er den beste musen jeg har prøvd. Synes intellimouse explorer med tråd er bra også, men liker ikke helt det trinnløse scrollehjulet.

 

Ville satsa på mx1000 jeg siden prisen er såpass lav med tanke på at det er det siste av det siste. Batteritiden er sikkert enda bedre enn på min mx700, og den er tilstrekkelig i lange baner.

 

Gå for trådløst er mitt tips, men vet mange andre sverger til tråd. Greit med tråd på bærbar pc er min erfaring.

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Jeg har mx1000 her! Og den kan på det sterkeste anbefales!

 

Jeg er også av den personen som ikke skulle ha trådløst pga. treghet i spill etc. Men med mx1000 så har jeg enda tilgode å merke treghet i fps spill f.eks. Jeg bruker steelpad muse matta med den glatte siden.. den er som en drøm! Når det gjelder batteri etc. Så lader du denne musa med å sette den i en medfølgende holder som også er senderen. Der lader du musa og den er klar til bruk etter en kort tid. Brukstiden på musa er lang, med tanke på at den hele tiden skrur seg av når den ikke er i bruk. merker heller ikke noe forsinkelse fra når musa skrur seg på til den reagerer på skjermen.

 

konklusjonen er! Litt dyt, men anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...