Gå til innhold

Kjeltringstater foretrekker linux.


fjotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Fjernet utsagn som nok ville ført til advarsel. En snillere oppsummering: Hvis du ikke har annet å gjøre enn å trolle, fjotten, kan du like godt forsvinne.

 

For å komme med litt saklighet, kan jeg jo si følgende:

Mercedes er populært blant kjeltringer som gjør det godt, betyr det at Daimler-Chrysler (eller hvem det nå er som lager Mercedes) begynner å få et frynsete rykte?

 

Du ser selvsagt dumheten i ditt eget utsagn, men ELSKER å trolle når enn du kan! Og selvfølgelig kommer du aldri til å svare på det jeg skriver nå... som et ekte troll setter du ut en idiotisk påstand, for så å løpe og gjemme deg under broen.

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Edit: Fjernet utsagn som nok ville ført til advarsel. En snillere oppsummering: Hvis du ikke har annet å gjøre enn å trolle, fjotten, kan du like godt forsvinne.

 

For å komme med litt saklighet, kan jeg jo si følgende:

Mercedes er populært blant kjeltringer som gjør det godt, betyr det at Daimler-Chrysler (eller hvem det nå er som lager Mercedes) begynner å få et frynsete rykte?

 

Du ser selvsagt dumheten i ditt eget utsagn, men ELSKER å trolle når enn du kan! Og selvfølgelig kommer du aldri til å svare på det jeg skriver nå... som et ekte troll setter du ut en idiotisk påstand, for så å løpe og gjemme deg under broen.

For en stund siden leste jeg i en av de store riksdekkende aviser at store mercedeser og bmw'er solgte dårlig i svart fordi folk forbandt dem med gangsterbiler. Nei, jeg har ingen link. Er bekymringsfult at linuxguruene ikke klarer å ta en debatt som stiller seg kritisk til linux. Er en skremmende totalitær mentalitet i linuxmiljøene.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar

Det skal ganske mye til for å trakke Linux ned i driten forbi Windows' regjerende plass sammen med virusene og spywaren.

 

At Iran, som ikke er noe mer kjeltringland enn USA, velger Linux er bare positivt! Håper flere får øynene opp hvis Iran får det til å virke som de vil og sitter igjen med gode erfaringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...