Gå til innhold

Skal ha ny PC 8-12000


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger ny PC, til en plass mellom 8-12000.

Jeg skal bruke den veldig mye ti spilling så det er det viktigste, men også en del til PS, word og alle andre standard ting.

 

Trenger iallefall 512mb RAM og 128mb grafikk kort, det beste hadde jo vært 1024mb RAM da, men vet ikke om det er aktuelt :dontgetit:

 

Kom med tips, det beste hade vært i en vanlig butikk(slik at jeg kan få den idag) Men nettbutikker går vel greit det også :)

 

Er denne noe bra? :dontgetit:

 

Eller burde jeg gå for denne?

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med dette? Bygd hos komplett

 

Varer i handlekurven -- til å kjøpe nå

Antall Webpris Totalt

MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

 

Varenr.: 300050

Lagerstatus: 500+ stk på lager 1129 1129

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED

 

Varenr.: 300492

Lagerstatus: 50-99 stk på lager 1520 1520

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

2xTwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)

 

Varenr.: 113518

Lagerstatus: 500+ stk på lager 2x679=1358

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Asus V9999 GeForce 6800 128MB DDR AGP, TV-Out, DVI, Retail

 

Varenr.: 302122

Lagerstatus: 20-49 stk på lager 2650 2650

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

DiFusion 19" CRT E900 TCO99 Black

 

Varenr.: 302688

Lagerstatus: 100+ stk på lager 1795 1795

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Western Digital Caviar 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

 

Varenr.: 123331

Lagerstatus: 500+ stk på lager 1020 1020

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Guardian Gaming Case Sort Intelligent Led - Uten Strømforsyning

 

Varenr.: 301824

Lagerstatus: Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 21 dager) 695 695

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hiper Strømforsyning ATX 350W HPU-3S350 Single Fan, Silent, PFC, Manua

 

Varenr.: 300402

Lagerstatus: 100+ stk på lager 368.55 368.55

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

LG DVD-brenner IDE GSA-4120 Bulk Black DVD+R/RW/DVD-R/RW/RAM

 

Varenr.: 302299

Lagerstatus: Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 10 dager) 695 695

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

 

Varenr.: 114711

Lagerstatus: 1000+ stk på lager 136.5 136.5

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Miljøgebyr: 0

Best.ref.: Totalt: 11367.05

Lenke til kommentar
å bygge pc er mye lettere enn du tror...........bygg pcen din på komplett eller netshop.  JEg var redd for statisk strøm, men det er bare teipe med elektisk teip på fingertupene!

Jeg har tenkt på det, men jeg tror jeg går for denne :)

Den har alt jeg trenger(pluss litt til) å så var det en veldig bra pris på den :cool:

 

*Edit, er det mulig å få en BRA shuttle til samme pris?

Frister så veldig med en shuttle :love:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
å bygge pc er mye lettere enn du tror...........bygg pcen din på komplett eller netshop.   JEg var redd for statisk strøm, men det er bare teipe med elektisk teip på fingertupene!

Jeg har tenkt på det, men jeg tror jeg går for denne :)

Den har alt jeg trenger(pluss litt til) å så var det en veldig bra pris på den :cool:

 

*Edit, er det mulig å få en BRA shuttle til samme pris?

Frister så veldig med en shuttle :love:

Det ville faktisk eg og gjort. Men eg ville ha bytta ut Skjermkorrtet med eit bedre... det er bare radeon 9550 256 mb.

Lenke til kommentar
å bygge pc er mye lettere enn du tror...........bygg pcen din på komplett eller netshop.  JEg var redd for statisk strøm, men det er bare teipe med elektisk teip på fingertupene!

Jeg har tenkt på det, men jeg tror jeg går for denne :)

Den har alt jeg trenger(pluss litt til) å så var det en veldig bra pris på den :cool:

 

*Edit, er det mulig å få en BRA shuttle til samme pris?

Frister så veldig med en shuttle :love:

Det ville faktisk eg og gjort. Men eg ville ha bytta ut Skjermkorrtet med eit bedre... det er bare radeon 9550 256 mb.

Er det dårlig skjermkort?

Holder det ikke til det meste da?

:dontgetit:

(jeg spiller for det meste BF:V og JK:3 så jeg trenger ikke _super_ kort til å spille Doom 3 :p )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Du må ha et annet skjermkort + en bedre mus+matte hvis du spiller mye. ikke la deg lure av 256 ram, da det ikke har noen praktisk betydning på det kortet.

Jeg har en veldig bra logitech mus fra før så det er null problem, men er ikke skjermkortet godt nok for BF:V(jeg spiller tross alt det på nesten fullt med mitt GForce 4 Ti4200 64mb kort ;) )

 

Men jeg kan vel skifte skjermkort senere, det viktigste for meg nå er å få PC'en relativt raskt. :)

Lenke til kommentar
Du må ha et annet skjermkort + en bedre mus+matte hvis du spiller mye. ikke la deg lure av 256 ram, da det ikke har noen praktisk betydning på det kortet.

Det er ganske rett... det er ikkje noko vitsi med 256 med eit så dårligt kort. Du må komme opp i radeon 9800 for at det har noken betydning om kor mye ram du har på det. Faktisk så er det bedre med 128 mb på eit slikt kort.

Lenke til kommentar
Du må ha et annet skjermkort + en bedre mus+matte hvis du spiller mye. ikke la deg lure av 256 ram, da det ikke har noen praktisk betydning på det kortet.

Det er ganske rett... det er ikkje noko vitsi med 256 med eit så dårligt kort. Du må komme opp i radeon 9800 for at det har noken betydning om kor mye ram du har på det. Faktisk så er det bedre med 128 mb på eit slikt kort.

Men er det mulig å skifte på det i den ferdig pakken?

:dontgetit:

 

Hvor finner jeg det "bygg din egen PC" på komplett :dontgetit:

 

 

*Edit, tror jeg går for det camxer foreslo(hadde jeg bare funnet ut hvordan jeg får komplett til å bygge den :hmm: )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Du må ha et annet skjermkort + en bedre mus+matte hvis du spiller mye. ikke la deg lure av 256 ram, da det ikke har noen praktisk betydning på det kortet.

Det er ganske rett... det er ikkje noko vitsi med 256 med eit så dårligt kort. Du må komme opp i radeon 9800 for at det har noken betydning om kor mye ram du har på det. Faktisk så er det bedre med 128 mb på eit slikt kort.

Men er det mulig å skifte på det i den ferdig pakken?

:dontgetit:

 

Hvor finner jeg det "bygg din egen PC" på komplett :dontgetit:

 

 

*Edit, tror jeg går for det camxer foreslo(hadde jeg bare funnet ut hvordan jeg får komplett til å bygge den :hmm: )

det er berre å trykka KJØP på alle tingene du vil ha og så kan du trykke gå til handlevogn når du er ferdi med å setta sammen pcen din. og so må du registera deg viss du ikkje har gjort det før og så kan du bare følga det som står der. det er ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Du må ha et annet skjermkort + en bedre mus+matte hvis du spiller mye. ikke la deg lure av 256 ram, da det ikke har noen praktisk betydning på det kortet.

Det er ganske rett... det er ikkje noko vitsi med 256 med eit så dårligt kort. Du må komme opp i radeon 9800 for at det har noken betydning om kor mye ram du har på det. Faktisk så er det bedre med 128 mb på eit slikt kort.

Men er det mulig å skifte på det i den ferdig pakken?

:dontgetit:

 

Hvor finner jeg det "bygg din egen PC" på komplett :dontgetit:

 

 

*Edit, tror jeg går for det camxer foreslo(hadde jeg bare funnet ut hvordan jeg får komplett til å bygge den :hmm: )

det er berre å trykka KJØP på alle tingene du vil ha og så kan du trykke gå til handlevogn når du er ferdi med å setta sammen pcen din. og so må du registera deg viss du ikkje har gjort det før og så kan du bare følga det som står der. det er ganske enkelt.

Så det er altså så enkelt, tror jeg prøver meg på det da.

Er det et bedre valg?

Men er det noen som har noen bedre forslag på kabinett og DVD brenner(vil helst ha Pc'en raskt og det går jo ikke når delene er utsolgt :( )

Lenke til kommentar

Nett det kan eg ikkje hjelpe deg med men det går jo an å sjå på ka deler dei mangler og som er på lager.

 

Edit: det er kansje eit bedre valg viss du veit kva deler som er billigt og bra.

Kjøp nec dvd brenner foresten dual layer. Der får du med 3 farger til front. DEt er helt ditt valg etter kva farge det er på Kabinettet.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Nett det kan eg ikkje hjelpe deg med men det går jo an å sjå på ka deler dei mangler og som er på lager.

 

Edit: det er kansje eit bedre valg viss du veit kva deler som er billigt og bra.

Kjøp nec dvd brenner foresten dual layer. Der får du med 3 farger til front. DEt er helt ditt valg etter kva farge det er på Kabinettet.

Likte godt det kabinettet som ble foreslått, men jeg vil ha PC'en til høstferien så jeg finner meg nok et annet, hvordan er dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
jeg spiller tross alt det på nesten fullt med mitt GForce 4 Ti4200 64mb kort ;) )

Tror faktisk at det er bedre....

 

BTW: Det er lett å bygge men kjipt med RMA!!!

RMA? :dontgetit:

Men nå går jeg for en litt modifisert versjon av det camxer foreslo(tar bl.a. en 15" LCD skjerm istedet for 19"CRT

 

Men jeg begynner å tvile litt, er ikke den pakken der mer enn god nok? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...