White Fox Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg laster ned en subtitle.. Deretter legger jeg inn en film i bsplayer og trykker "load subtitle". Men der finner jeg ikke subtitlesen. I den mappen den ligger i er det bare tomt. Hva skal jeg gjøre for å få hentet inn filmteksten??
Lch Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Ingen aning hvordan det funker i BSPlayer, jeg bruker VobSub til sånt. Da får du undertekst til filmen din i hvilken som helst avspiller. http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html Installér, legg teksten og filmen i samme mappe, pass på at de har matchende navn (minfilm.avi og minfilm.srt / .sub etc) og vips! Undertekst.
White Fox Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Trenger jeg bare vobsub eller må jeg it illegg ha virtuelDub og DVobSub. Er det virkelig så lett som du sier. På mange sider finner jag avanserte guider og det hele. jeg gidder ikke laste ned dette her hvis det er veldig vanskelig å bruke.
Lch Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Ja, det er så lett. Nei, du trenger ikke Virtualdub. Drit i guidene, du trenger bare installere det, ikke noe mer.
White Fox Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 (endret) Tusen takk larsC.. Nå funker de!!!! Edit: Vet du om noen sider å laste ned norske tekster fra. Jeg har bare funnet divxsubtitles hittil. Mange av subtitles filene jeg laster ned passer ikke til filmene. Altså teksten kommer lenge før eller etter den skal. Hva kan jeg gjøre med det?? Endret 23. september 2004 av eirik99
White Fox Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 (endret) " Mange av subtitles filene jeg laster ned passer ikke til filmene. Altså teksten kommer lenge før eller etter den skal. Hva kan jeg gjøre med det??" Vet du hva jeg kan gjøre med det LarC?? Endret 24. september 2004 av eirik99
Bruun Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Med BSplayer høyreklikker du på filmen, velger Subtitles->Subtitle Properties-> Subtitle time correction + eller - Eller bare CTRL+Pil Høyre/CTRL+Pil venstre
White Fox Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Med BSplayer høyreklikker du på filmen, velger Subtitles->Subtitle Properties-> Subtitle time correction + eller - Eller bare CTRL+Pil Høyre/CTRL+Pil venstre Eh.. jeg finner ikke noe subtitles når jeg høyreklikker på filmen.. Kan du forklare enda litt bedre.. takk for all hjelp hittil thompzen
Lch Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Høyreklikk i 'filmvinduet' når du spiller en film i BSPlayer. Men det funker ikke hvis frameratene er forskjellige, da må du synkronisere dem med f.eks Subtitle Workshop.
Bruun Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Høyreklikk i 'filmvinduet' når du spiller en film i BSPlayer. Det var dette jeg mente, jeg forklarte meg kanskje ikke godt nok .
White Fox Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Takker så meget.. Nå funker det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå