Gå til innhold

Hvordan legge til subtitle i filmer i bsplayer

White Fox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laster ned en subtitle.. Deretter legger jeg inn en film i bsplayer og trykker "load subtitle". Men der finner jeg ikke subtitlesen. I den mappen den ligger i er det bare tomt. Hva skal jeg gjøre for å få hentet inn filmteksten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger jeg bare vobsub eller må jeg it illegg ha virtuelDub og DVobSub. Er det virkelig så lett som du sier. På mange sider finner jag avanserte guider og det hele. jeg gidder ikke laste ned dette her hvis det er veldig vanskelig å bruke.

Skrevet (endret)

Tusen takk larsC.. Nå funker de!!!! :D:D

Edit: Vet du om noen sider å laste ned norske tekster fra. Jeg har bare funnet divxsubtitles hittil. Mange av subtitles filene jeg laster ned passer ikke til filmene. Altså teksten kommer lenge før eller etter den skal. Hva kan jeg gjøre med det??

Endret av eirik99
Skrevet (endret)

" Mange av subtitles filene jeg laster ned passer ikke til filmene. Altså teksten kommer lenge før eller etter den skal. Hva kan jeg gjøre med det??"

Vet du hva jeg kan gjøre med det LarC??

Endret av eirik99
Skrevet

Med BSplayer høyreklikker du på filmen, velger Subtitles->Subtitle Properties-> Subtitle time correction + eller -

Eller bare CTRL+Pil Høyre/CTRL+Pil venstre

Skrevet
Med BSplayer høyreklikker du på filmen, velger Subtitles->Subtitle Properties-> Subtitle time correction + eller -

Eller bare CTRL+Pil Høyre/CTRL+Pil venstre

Eh.. jeg finner ikke noe subtitles når jeg høyreklikker på filmen.. Kan du forklare enda litt bedre.. takk for all hjelp hittil thompzen

Skrevet

Høyreklikk i 'filmvinduet' når du spiller en film i BSPlayer.

Men det funker ikke hvis frameratene er forskjellige, da må du synkronisere dem med f.eks Subtitle Workshop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...