Floxer Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) http://play.com/play247.asp?page=search&r=...854&zv=0&sent=7 Kan denne prisen på Spellforce være riktig? GOLD- utgaven (regner med at denne inneholder både original-spillet og utvidelses-pakken) er jo billigere enn hva ett av dem koster alene...???? Har ikke erfaring med play.com fra før, så håper noen kommer med innspill Edit: la til hvilket spill det gjelder Endret 23. september 2004 av Floxer
Laserlasse Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Gold utgaven er sikkert en billig utgave, ala "xplosiv" eller tilsvarende. Har skjedd tidligere at samlepakker er billigere enn originalspillene. Dessuten har play til tider særdeles gode tilbud, så jeg tror egentlig ikke at du skal betvile prisen
FuJJi Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Spellforce er så bra at det er samma å mye det koster syntes jeg.... Hadde kjøpt det hvis jeg var deg uansett.
Floxer Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Takker for svar. Bestilte GOLD-utgaven, selv om jeg har Spellforce fra før.....den var jo billigere Spellforce er et genialt spill, håper det kommer flere spill i denne RPG/RTS-sjangeren i tidene fremover. Noen som vet noe om det ???
Laserlasse Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Har du sett på spillet "Once Upon a Knight"? Det er litt i samme sjangeren.
The_evil_blue_toad Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Har selv holdt på med Spellforce siden januar. Spillte det en del men så klarte jeg å slette saven min Har nå kommt til mappet med fjellet i midten (stormwind eller noe)... Så mitt motto er: slett saven din når du er halveis, da varer spillet lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå