Gå til innhold

Starte Norske ET clan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enemy Territorry?

Har faktisk spilt det litt de siste dagene.. Er ikke sikkert jeg kan være med så ofte, men hadde vært morro å hatt noen å spille på lag med innimellom!

Skrevet

Det hadde vært utrolig digg... Det som er mest "irriterenes" er at når man er så avhengig av andre så er det UTROLIG kjipt når noen ikke vet hvordan de skal gjøre missionene! Håper vi kan få en liten clan som kan spille Enemy Terretory innimellom! :D

Skrevet (endret)

En ting eg lurte på: Skriv om dere har mick eller ikke! Ikke det at det betyr noe spes. men det er greit å vite! :yes:

Endret av Njål1989
Skrevet

Blir det noe av detta?

Nå er det noen månder siden jeg har spillet ET, men hvis det er plass til meg så er jeg med.

bare å ta kontakt på msn eller noe det.

Skrevet

Det blir sikkert ikke noe av før vi blir et par stykker, men vi begynner å bli enn del no! Så hvis vi blir 2-3 stk. till så kan dette bli fett :D

Skrevet

Det med servere kan vi finne ut etter hvert som vi har blitt en klan.... Jeg holder no på med en hjemme side til kalnen som det kan legges ut litt info om klanen ol.

Men hvis noen vill bli med i klanen så send mail til [email protected] :yes:

Vi begynner vell å bli en del så da kan vi begynne med å spille skikkelig... Men send en mail til meg så blir allt så mye lettere :w00t::D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hyggelig å se at det er flere nordmenn som vil bli med på "tha ET-scene". Jeg har spilt det selv siden "retail" utgaven ble sluppet våren '03 og spiller for tiden i en svensk klan.

Hvis det er noen som trenger hjelp til noe eller har lyst til å spille mot oss, så er det bare å ta en tur innom Arena eller joine vår gameserver: et.gob.nu:27960 for et lite game engang.

(+)Subterfuge

• 5 uker senere...
Skrevet

Ble det noe av dette da. Vi er ca. 6-10 stk som spiller E.T med jevne mellomrom. Har egen leid server med TeamSpeak og greier. Si fra så tar vi en match kanskje...

Skrevet

Jeg joiner gjerne!! Er god! Jeg vil gjerne.. høres intrisant ut!!

Er jÆvli glad i ET... er medic eller c-ops! Duger ikke til noe annet...

Spiller det hver gang jeg har sjangsen!

Skrevet

Ser ikke ut til at det blir noe av.... Synd hadde gledet meg til å spille med noen som er knall gode og kan rewive meg :D er det andre som vil starte en Norsk klan eller er "prosjektet" ditt Njaal bare litt forsinka ...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...