Gå til innhold

Nye Audigy og SB live drivere


Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del forumer rundt om kring på nettet Compaq har lansert en stor ny fil med nye drivere til Audigy og SB Live kortene, fila er på 377 Mb og kan finnes på denne adressen ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-...000/SP20920.exe disse driverne blir lovprist fra andre forumer og jeg har lastet de ned selv og opplever bedre lyd en jeg noen gang har hatt. Dere vil sikkert spørre om de funker på annet en Compaq PC-er dere vil antagelig få feilmeldinger "finner ikke noe lydkort" når dere prøver å instalere, gå da inn i katalogen c:compaq/sp20920/audio/setup og slett fila CToem.cfg og start setup.exe i den samme katalogen. Da skal det gå bra.

Håper dette var forståelig, last ned og nyt.

Ronnie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner dere er skeptiske, men følg denne linken http://fernando.darocha.free.fr/liveware.htm så ser dere noen bilder blandt annet av den nye surroundmixeren. Her kan dere også laste ned kun driveren på 13 Mb men da får dere ikke den nye mixeren og AudioHq som ligger i den store fila. Siden er fransk så det er vel ikke så lett å forstå hva som står der. Men dere får et inntrykk av hva som ligger i den store fila.

Som sagt jeg har lastet ned fila og er storfornøyd lydkortet har fått nytt liv.

 

Ronnie

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...