Gå til innhold

Mus til spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen som vet hvor mange hertz logitech optical dual musa går på? har nå en logitech mus (med balle) trådløs som kun når 50HZ!!!!!!!!!! jækla dritdårlig å styre med kun 50 hz. minner nesten om win9598 ps2 mus uten modifikasjon som er 40.

skal bruke denne musa med tv senere så det er jo ikke noe prob. for tv går jo også med 50Hz.

Jeg har spurt logitech om dette, og de svarte:

 

You probably are not using another cordless mouse getting the 125 Hz. If you want to get the 125 Hz you will have to use a corded mouse.

 

Så da lurer jeg på om den nye optisketrådløse musa er lik (50Hz)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-26 16:01, SeVen skrev:

Ser at de fleste er skryter av optisk mus. Jeg har hatt endel optiske muser bla. Logitec sin og Microsoft. men problemet med optiske synes jeg da.. er at når du skal ya raske bevegelser (eks. i Counter Strike). klarer ikke musa å følge med. Jeg lurer på om det er noen her som har ei optisk mus som klarer å følge med på raske bevegelser... ? Er kanskje ikke så mange som er kjent med denne bakdelen av optiske muser.


---------------

jeg har alldri hatt noen problemer med det med min Logitech mus (Den med Ifeel) Funker helt fint.. eneste er at vis en holder musa veldig feil, så begynner den å håppe.. (vis du ikke sitter rett foran maskina di for eks)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-08 14:06, Rash skrev:

KJØP LOGITECH WINGMAN GAMINGMOUSE!!!!! den er kanskje "litt" dårigere enn Razor, MEN koster MYE mindre, i tillegg til at den er stilig se på også!! Jeg vil ABSOLUTT anbefale denne musen!



 

Er ikke det den derre småfeite saken? Ganske gammel? Hvor får du kjøpt den? prøvde den en gang og den var veldig god, med unntak av at den mangla scrollehjul. Finnes den med scrollehjul?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...