Gå til innhold

Store problemer med minne


Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan hjelpe meg?

Bruker nå ME, har også prøvd 2000, men det samme problemet gjentar seg; den tapper seg for minne.. Da er det ikke snakk om over natten, men i løpet av 5-10 minutter. Ved oppstart ligger den på ca 170 (har bare 256), men går raskt ned til 140. Bruker memturbo, som kjører en auto-recover når den går under 64. Dersom jeg ikke bruker m.turbo, så går den helt tom.

Lurer litt på hva dette kan være, spesielt siden det ikke har hjulpet å reinstallere win, eller å bytte.

Kan det være ram brikkene som er fucka?:evil:

 

Setter stor pris på svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan du sende et svar om d blir bedre,du kan og ha noe som er galt,noen prorammer er veldig dårligt skrevet/programert/?? .d kan ha minne lekasje(vet ikke helt hvordan eg skal forklare d)bruker mye ram men frigjør ikke rammen,Et av win 9x problemet.

Kjetil

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-05-11 20:06 ]

Lenke til kommentar

Driver og tester mem zip. Funker mye bedre enn mem turbo, men det er fortsatt ikke helt som det skal..

 

Skal laste ned Cacheman nå(takk Lima), kommer tilbake når jeg har sjekket det og tipset til "lif".

 

 

------------

Har testet Cacheman nå, og det virker bra. Problemet er at den ikke frigir nok minne ved recovery. Et pluss med den er at du kan disable recovery dersom du feks spiller =)

 

_________________

"Come not between the Nazgûl and his prey! Or he will not slay thee in thy turn.

He will bear thee away to the houses of lamentation, beyond all darkness, where thy flesh shall be devoured, and thy shriveled mind be left naked to the Lidless Eye!"

 

[ Denne Melding var redigert av: Gorthaur på 2002-05-11 22:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...