Gå til innhold

T-610 vil ikke lade, noen som har ideer på feil?


Hebb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du kan prøve slå av mob og på igjen bare for å prøve det,gjorde det med en 6600,den lå natta over og i følge batteri indikatoren så var den bare halv veis ladet opp,men så slo jeg av mob og på igjen og da visste den at den fullt ladet.Bare et tips,om det fungerer for deg vet jeg ikke ;)

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

Kontaktene på både lader og telefon ser ut til å kunne bli litt slitt, opplevde dette på min gamle t68i, men berre på den eine ladaren, mens den nyaste var det ingen problem med måtte eg overvake starten av ladinga for å vere sikker på at den virkeleg lada.

 

Men etter at eg skifta til T630 funker begge laderene like bra, så det er nok ladar/telefon som er "slitt" litt ut av lage.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Prøvde det nå. Var litt skitt der. Men lading virket ikke for det. Kan se ut til at den ene lederen er skjev. Får vel det på garantien hvis jeg sender den inn på serviceverk.??. Telefon er 15 md. gammel. Innenfor 2 års reklamasjonsfristen. Vi får satse på det. Takk for hjelp :thumbup:
Lenke til kommentar
Prøvde det nå. Var litt skitt der. Men lading virket ikke for det. Kan se ut til at den ene lederen er skjev. Får vel det på garantien hvis jeg sender den inn på serviceverk.??. Telefon er 15 md. gammel. Innenfor 2 års reklamasjonsfristen. Vi får satse på det. Takk for hjelp :thumbup:

De som er avgjørende er hvorfor den er skjev. :) (ang. garantien)

Lenke til kommentar
Jeg har merka litt dårlig kontakt i blant på min 610/lader. Prøv å bøy litt på laderen, eventuell rengjør mobilen/laderen i kontaktpunktet.

Har jeg opplevd på alle Sony Ericsson telefoner. Helt håpløst til tider.

 

Løsningen var rengjøring av kontaktpunkter og "rugging" på laderen. (Den delen som stikkes inn i telefonen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...