Gå til innhold

Bytte Siemens S65 i en SE k700i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah... Har S65 selv å er strølende fornøyd !

Det er en bra mobil skal jeg si dere, å so-what om noen sier at ungdom skal velge k700i. Jeg er 14år, bruker S65 å er VELDIG godt fornøyd med den. Fikk min pga. av en feil på min S55 :p hehe

Skrevet
åh.. poenget var at man får det man betaler for.. og det synes jeg ikke man har gjort med s65.. derfor bør du være fornøyd

Logikken er ?????

Skrevet

At man burde være fornøyd med S65 hvis man får den gratis uansett!! Og at man ikke burde være fornøyd hvis man betaler fullpris.. for da skulle den ha vært bedre! (synes jeg) Men alle som _får_ den bør være fornøyd ja

Skrevet (endret)
At man burde være fornøyd med S65 hvis man får den gratis uansett!! Og at man ikke burde være fornøyd hvis man betaler fullpris.. for da skulle den ha vært bedre! (synes jeg) Men alle som _får_ den bør være fornøyd ja

Hvis S65 er en dritt-telefon så er det en dritt-telefon uansett om man har betalt 0,- eller 4000,- for den. Det eneste forskjellen at det er mye enklere(psykisk) og bli kvitt dritten hvis man ikke har betal noe for den siden man ikke får noe økonomisk tap.

Endret av Habla
  • 11 måneder senere...
Skrevet
Selvsagt har begge telefoner sine begrensninger...

Det jeg egentlig lurte på var om det var noen som har erfaringer fra begge telefoner...

Er fortsatt endel ting jeg lurer på ang. k700i, så hvis noen har noen svar på disse spørsmålene, hadde jeg vært veldig takknemlig.

1. har den voice dial?

2. kan man synkroniserer mot outlook?

3. kan man bruke mp3 som ringetone?

4. hvordan er egentlig batterikapasiteten? har hørt mye dårlig om den...

1. Den har voice dail. :-)

2. Du kan synkronisere med outlook. :-)

3.Du kan bruke mp3 som ringtone :-)

4.Batterikapasitet er ikke av de beste men den er ok. :-). Husk å oppgradere SF så blir den enda bedre.

Og hvordan synkroniserer man outlook/SE K700i ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...