Jump to content
Sign in to follow this  
Spirre

okay to kjappe spørsmål

Recommended Posts

1. er det mulig å stille ned volten på asus a7n8x deluxe til under 1,65v?

2. er det noen som vet hvem av denne og denne kjøleren til socket A

jeg vil helst ha svar fra noen som har prøvd begge og har god erfaring med de :)

Nå skulle jeg akkurat fortelle deg at det neppe er så mange som har prøvd begge, men så viser det seg at jeg faktisk har det! :p

Volcanoen har potensiale til å bråke som et jetfly, men kjøler ganske så bra. Det følger jo med en regulerbar motstand, noe som ikke er så dumt til denne kjøleren. Ikke stikk fingeren nedi vifta mens den kjører for fullt (smerte)!

Zalman sin megakjøler gjør jobben minst like bra, og er praktisk talt lydløs. Den har også en medfølgende spenningsregulator, men den er det knapt vits i å bruke, for viften er så stille i utgangspunktet.

Men det er ikke bare fryd og gammen med Zalman sin monsterkjøler. Den er så stor og tung at det er anbefalt å ta den av under transport.

Hadde valget vært opp til meg, ville jeg valgt Zalman CNPS7000B-Cu. De 100 ekstra kronene er virkelig verdt det.

okay takk for svar :)

(jeg har volcano 12 selv og vet åssen den er, men hadde ikke kjennskap til zalmanen)

ikke noen som kan svare på redusering av volt på a7n8x? jeg mener jeg har sett folk gjøre det, men er ikke helt sikker

Du vil undervolte prosessoren? Hvorfor? Mange som har bra kjøling, vil overklokke, og dermed muligens gi prosessoren mer spenning. Men du går andre veien?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...