Gå til innhold

Ny pc til voksen dame. Budsjett = tja :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De mulitfunksjons skriverene fra elkjøp, expert etc er jo sikkert gode nok til hennes bruk og de er billige.

Ja. Kjøpte selv en HP ettellerannet 2125(?) til foreldrene mine. Den er så enkel å bruke at selv mamma klarer det uten problemer. Genialt.

Skrevet
2MB cache :hm: velg heller en på 8mb kommer ikke til og merke noe som helst forskjell fra støy nivået

Men det er ikke sikkert at hun kommer til å merke noen som helst forskjell på ytelsen heller.

Skrevet
Netshop har ikke Seagate med 8MB cache i pc-byggeren, hadde de hatt det hadde jeg selvfølgelig valgt det.

Trenger jo ikke bygge den i pc-byggeren, er jo bare å sende en mail så setter de jo sammen uansett.

Skrevet

hvis pcen skal funke noen år ville jeg bytta ut maxtor disken i en western digital/seagate :yes:

Og en annen ting, selv om pcen ikke skal bli brukt veldig mye, er det viktig å ha en "god" skjerm. Men det kommer såklart oxo på hvor mye penger man vil legge i det.

Ellers ser det bra ut :thumbup:

Skrevet

Nå er jeg faktisk slik en gammel mann selv, og støtter de som sier at man skal legge penger i skjerm. En PC til fire tusen holder i lange baner, kommer ikke noe nytt OS på minst tre år enda. Skjermen beholder man jo som oftest lenger enn maskinen. Billigere maskin, og dyrere skjerm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...