Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av internett-leverandør


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hva dere ville valgt av disse alternativene?

Er det andre brae linjer som er tilgjengelig i Tromsø så si i fra.

Jeg har nå Canaldigital 750/150 og er svært missfornøyd med de fordi jeg har hatt feil med linjen i et halvt år, uten forbedringer selv om jeg har meldt i fra.

Har dere gode/dårlige erfaringer med levrandørene, skriv det til meg.

 

Telenor 1024/256 (449,- mnd)

Catch 1000/384 (449,- mnd)

Tele2 1024/256 (399,-)

Bluecom 1024/256 (449,- mnd)

 

Jeg har vurdert Telenor sin linje mest, fordi de kampanje nå.

0,- i etablering.

 

Takk på Forhånd!

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme kobling fra canal digital, og den virket som en kule helt til eg byttet ut modemet. DA begynte den å hopee av av og til. Ikke noe lenge om gangen, men det er irriterende at tilkoblingen plutselig forsvinner når man sitter og surfer eller prater med noen. Bare ca 5 min om gangen men det er enormt irriterende. Dette skjer 5-6 ganger i uken når eg bruker det og er uakseptabelt.

Skal ta kontakt med canal digital no.

Lenke til kommentar
Jeg har samme kobling fra canal digital, og den virket som en kule helt til eg byttet ut modemet. DA begynte den å hopee av av og til. Ikke noe lenge om gangen, men det er irriterende at tilkoblingen plutselig forsvinner når man sitter og surfer eller prater med noen. Bare ca 5 min om gangen men det er enormt irriterende. Dette skjer 5-6 ganger i uken når eg bruker det og er uakseptabelt.

Skal ta kontakt med canal digital no.

Det er akkurat det samme som skjer hos meg, bare at dette problemet kan skje hos meg 3-4 ganger om dagen.

Jeg har klaget helt siden problemet oppstod, og har kun fått avslag på regningen 1 gang (halv pris.

Endret av Naxzo
Lenke til kommentar

Har hatt Catch i 3 år nå og må si meg meget fornøyd med dem. Har ikke hatt nedetid(3-4 ganger siden starten). Tar alltid telefonen raskt og har en fet gamerside. Dønn stabil linje, og byttet modem 2 eller 3 ganger uten kostnad for meg etter lynnedslag i nabolaget.

 

Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye prisforskjell mellom leverandørene, men fri etablering hos Telenor er bra.

Stabelitet på linjen og kundesørvis er viktig. Jeg har bare erfaring med Telenor, og er veldig fornøyd. Telenor tilbyr også en del ekstratjenester gjennom iCanal, blant annet 5000 musikkvideoer.

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...