Camron Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Noen som vet om et bra program som tar opp skjermaktivitet som er lett å bruke? den må også ta opp lyd, og det hadde vært prikken over i'en om den hadde sånn short-cut knapp som slo den på.. takker for evt. hjelp
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 tar den opp lyd? anyway, så prøver jeg å laste ned Trial nå.. andre forslag?
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 nå har jeg prøvd Snag-It...jeg syns at det suger hvertfall...den tok verken opp lyd eller filmer.. det er det jeg ønsker..
Hoax Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Prøver du å ta opp fra web TV? NRK/TV2 Ligger en bra "Guide" her om hvordan det gjøres...
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 hvor er den guiden? det er noe liknende jeg prøver å gjøre ja
Camron Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 ingen andre som vet om noe? ingen som kan hjelpe meg å finne den "guiden" Hoax nevnte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå