Gå til innhold

Lagerstatus på sapphire Radeon X800 PRO


tihlen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg bestillte et Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail for ca 3 mnd siden på PCutstyr.no

Da jeg bestillte kortet var forventet leverig ca 1 uke. Men som tiden gikk ble leveringen utsatt og utsatt. Siste oppdatering på "Antatt lager" er 27.09.04

 

Er det noen som har fått tak i samme kort, er det bare jeg som er jævlig uheldig, eller hvorfor tar det så lang tid for PCutstyr og få tak i kortet? begynner å bli rimelig lei av å vente.

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg bestillte et Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail for ca 3 mnd siden på PCutstyr.no

Da jeg bestillte kortet var forventet leverig ca 1 uke. Men som tiden gikk ble leveringen utsatt og utsatt. Siste oppdatering på "Antatt lager" er 27.09.04

 

Er det noen som har fått tak i samme kort, er det bare jeg som er jævlig uheldig, eller hvorfor tar det så lang tid for PCutstyr og få tak i kortet? begynner å bli rimelig lei av å vente.

:cry:

Hvis det er standard Sapphire X800 pro er dette ikke veldig vanskelig å få tak i. Det er bl.a på lager på MPX. Bestiller du det der, kan du ha det på døren på tirsdag, med litt flaks. :)

 

 

Sapphire Radeon x800Pro 256MB 20+ på lager

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg bestillte et Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP,ATI X800PRO,DVI-I,TV-Out, Full-Retail for ca 3 mnd siden på PCutstyr.no

Da jeg bestillte kortet var forventet leverig ca 1 uke. Men som tiden gikk ble leveringen utsatt og utsatt. Siste oppdatering på "Antatt lager" er 27.09.04

 

Er det noen som har fått tak i samme kort, er det bare jeg som er jævlig uheldig, eller hvorfor tar det så lang tid for PCutstyr og få tak i kortet? begynner å bli rimelig lei av å vente.

:cry:

Hvis det er standard Sapphire X800 pro er dette ikke veldig vanskelig å få tak i. Det er bl.a på lager på MPX. Bestiller du det der, kan du ha det på døren på tirsdag, med litt flaks. :)

 

 

Sapphire Radeon x800Pro 256MB 20+ på lager

Kortet hos PCustyr står det at er utstyt med GDDR3 RAM, mens det på MPX kun har DDR RAM.

 

Hva er forskjellen? Eller er det kun en skriveleif på en av sidene, slik at det egentlig er samme kort? :hmm:

Lenke til kommentar
Kortet hos PCustyr står det at er utstyt med GDDR3 RAM, mens det på MPX kun har DDR RAM.

 

Hva er forskjellen? Eller er det kun en skriveleif på en av sidene, slik at det egentlig er samme kort? :hmm:

Skrivefeil ja. Akkurat samme minnet på begge :thumbup:

 

:Edit Ja det er samme kort, og det har GDDR3 minne.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
vet du hva forskjellen på DDR og GDDR3 er?

Ingen ekspert på dette nei, men GDDR3 krever vel mindre strøm (mellom 1.8-2.0v) mot 2,5v for DDR2 f.eks. GDDR3 har også en anderledes måte å lese og skrive data som er raskere og kan klokkes høyere.

 

:Edit Er som sagt ingen ekspert på dette og tar derfor forbehold om det er riktig.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Hvis du skal kjøpe X800 Pro ikke kjøp non-vivo-utgaven siden den ikke yter like mye med sin 12 pipelines mot 6800 GT sine 16.

 

X800 Pro vivo er heller å foretrekke framfor X800 Pro. Dette kortet kan du flashe til X800 XT PE. :D Du kan også vurdere å anskaffe deg et 6800 GT-kort hvor i dette tilfellet inkluderer Doom 3.

 

Jeg vil ikke anbefale X800 Pro non-vivo-utgaven, noe du vil forstå i denne testen.

 

Edit: Avbestill og kjøp deg et kort! :)

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...