Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CD/MP3 spiller fra "Svensken"?


MrLee

Anbefalte innlegg

Var så uheldig å ha innbrudd i bilen her om dagen, så nå må jeg kikke etter en ny bilstereo

 

I den anledning kom jeg over en CD/MP3 spiller fra clas Ohlson til 1400kr...

 

Er denne okei? (jeg skal ikke ha noe avansert, bare noe helt basic som jeg kan spille musikk i bilen med...har to høytalere i front, ikkeno anna...)

 

http://www.clasohlson.no/

 

varenummer: 38-1151

 

(sorry, gikk ikke med direktelinking...)

 

 

evt. om det er noen som kan anbefale noe annet til ca 1400kr, så blir jeg takknemlig :)

 

edit: hva med denne fra JVC?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers er nok Pioneer og Alpine kremsaker, samt Clarions litt mer påkostede modeller.

 

Your a man of my liking :w00t::thumbup:

 

Di der clarion spillerne har en rå fin lyd, men liker alpinen min bedre (9833) Den e mye bedre å finne sanger på

 

I den pris klassen du e i MrLee, så trur eg du skal holde deg lengst unna den class olson spillern å satse på den jvcen

Lenke til kommentar
Kjøp heller noe brukt, en årsgammel spiller som kosta 3000 - 4000 ny i fjor er mest sannsynlig mye bedre ene en ny til 1400 - 1500.

Folka på bilforumet har sikkert noe brukt.

Ellers er nok JVC`en det beste valget.

 

Ellers er nok Pioneer og Alpine kremsaker, samt Clarions litt mer påkostede modeller.

Hvis man er heldig nok til å komme over en slik som i tillegg spiller MP3 er nok det ett greit valg ja.

Lenke til kommentar
Kjøp heller noe brukt, en årsgammel spiller som kosta 3000 - 4000 ny i fjor er mest sannsynlig mye bedre ene en ny til 1400 - 1500.

Hva er poenget med dette når han i alle tilfeller har originale høyttalere installert i bilen som ikke vil kunne utnytte dyre spilleres potensial?

Fordi en dyrere - og dermed bedre spiller har renere signalgang, bedre DAC, bedre laser, og bedre innebygd forsterker, derav betegnelsen bedre ;)

Selvom innebygde forsterkere somregel suger er det graderinger også der.

det er forskjell på .5% THD og 1.5% THD ved samme effekt.

 

shit in = shit out og passerer signalet gjennom masse komponenter fulle av støy blir resultatet deretter.

 

Kjører du i tillegg en forsterker på originalhøyttalere blir du garantert overraska over hvor bra de låter kontra den lyden du hadde fra bare spillern.

Endret av Jalla
Lenke til kommentar
Fordi en dyrere - og dermed bedre spiller har renere signalgang, bedre DAC, bedre laser, og bedre innebygd forsterker, derav betegnelsen bedre ;)

Selvom innebygde forsterkere somregel suger er det graderinger også der.

det er forskjell på .5% THD og 1.5% THD ved samme effekt.

Han har IKKE noe behov for dette ettersom pappmembranhøyttalere som sitter i eldre VW ikke er i nærheten av å dra nytte av dette du nevner.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...