jonnor Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg fant ingen tråd om emnet derfor laget jeg en. Jeg er sikker på at mange (eller en del ihvertfall) har fulgt denne modden en stund... Nå er altså den første spillbare smakebiten ute . Jeg har spilt den bittelitt bare, og der var det ikke så mye som skjedde, med det ser ut til å bli en interessant mod. Tamriel Rebuilt homepage Direkte link til modden Enjoy Det er foreløpig en del bugs desverre, men det er jo kun en alpha. Men forhåpentlighvis blir det fikset fort, og det hadde jo vært kjekt om de kjappa seg litt også til glede for oss utolmodige TES3 spillere.
Skurupu Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Pre-Alpha skulle de kalt den. Kun en liten smakebit av landskapet, som var nesten uspillbart pga bugs. Dessuten var det altfor langt mellom byer, ble kjedelig å gå så lenge. Men det skifter det sikkert på. Enten med flere byer eller reisehjelpemidler som båt eller silt strider. Endret 23. september 2004 av Skurupu
HMaster Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Fint med litt lengde mellom byene da. Liker å gå meg en tur jeg, selv om en kanskje kan bli litt lei av det på oppdrag der du skal dit og dit og dit og dit, uten stilt strider tilbud.
jonnor Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Den er tidlig ja, landskapet var desverre heller dødt . Mye bugs også... Men jeg tror den kan bli bra når det bli ferdig, får bare håpe at det ikke blir så aaaaltfor lenge til.
Skurupu Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Jeg trur det blir aaaltfor lenge til. Og HMaster: Det heter Silt strider. Endret 23. september 2004 av Skurupu
HMaster Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 silt stilt, same f. Ser jo ut som de står på stylter d:
MiSP Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Jeg trur det blir aaaltfor lenge til. Og HMaster: Det heter Silt strider. Ehh... Det heter Stilt, ikke Silt... Edit: Ops, sorry... Det heter faktisk silt! Endret 23. september 2004 av ProZaC
cheeplix Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg trur det blir aaaltfor lenge til. Og HMaster: Det heter Silt strider. Ehh... Det heter Stilt, ikke Silt... Les en gang til du. Det står faktisk silt inne i spillet. Utrolig mange som tar feil...
MiSP Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg trur det blir aaaltfor lenge til. Og HMaster: Det heter Silt strider. Ehh... Det heter Stilt, ikke Silt... Les en gang til du. Det står faktisk silt inne i spillet. Utrolig mange som tar feil... Jepp, det er det! Ikke overraskende egentlig, det ser ut som om den går på "stylter". Silt betyr jo gjørme eller noe, jeg får ikke det helt til å stemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå