Gå til innhold

NFS:U - hvilken bil er egentlig den raskeste?


Anbefalte innlegg

Har sitti og plundra litt med dette spillet i det siste (ja, ett år etter alle andre), og jeg klarer liksom ikke helt å se hvilken bil som faktisk yter best.

 

Skyline er den jeg har kjørt raskest drag med, kan ha vært heldig med skifta, men uansett så kjører man jo ikke i 361 km/t når man kjører circuit eller sprint. Føler at både RX-7 og Miata yter like godt i gateløp, og dessuten føles Miata enda bedre på styring. Ser også at 350Z er ganske seig, selv om den ikke aksellererer like godt.

 

Hvilke erfaringer har dere med dette? Og en annen ting, hvilken bil anbefaler dere til drifting, og eventuelt hva slags oppsett? Fant ut at med alt oppgradert så var den egentlig mer til bry enn den var god å drifte med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sitti og plundra litt med dette spillet i det siste (ja, ett år etter alle andre), og jeg klarer liksom ikke helt å se hvilken bil som faktisk yter best.

 

Skyline er den jeg har kjørt raskest drag med, kan ha vært heldig med skifta, men uansett så kjører man jo ikke i 361 km/t når man kjører circuit eller sprint. Føler at både RX-7 og Miata yter like godt i gateløp, og dessuten føles Miata enda bedre på styring. Ser også at 350Z er ganske seig, selv om den ikke aksellererer like godt.

 

Hvilke erfaringer har dere med dette? Og en annen ting, hvilken bil anbefaler dere til drifting, og eventuelt hva slags oppsett? Fant ut at med alt oppgradert så var den egentlig mer til bry enn den var god å drifte med.

digger og drifte med civicen jeg :D

Skyline er kjappest

Rx7 en er god bil på circuit , hvis du ikke har skyline da .

 

 

 

 

hvor bor du ?

skien og går på skogmo ?

 

(tror jeg har sett deg før)

Lenke til kommentar

Skyline, RX7, 350Z m.fl er svært raske. Lancer med riktige special parts kan ta knekken på dem alle (pga raskere acc).

 

Jeg liker ikke Skyline eller 350Z, Skyline har en stygg tendens til å slippe baken i endel situasjoner, 350Z er for seig.

 

Kjører som oftest RX7 på bane/drift og Lancer på drag.

 

Ellers kjører jeg også Miata (MX5) i enkelte situasjoner. Det er vel den eneste bilen som det er lett å kjøre gjennom hele spillet med uten å bytte :p

Lenke til kommentar

Har aldri satt mine bein i Telemark. Ikke overraska over at Skien-folk spiller NFS:U, though, ettersom fylket er gjennomsyra med rånere. : P

 

Anyhow, jeg testa litt drag istad, for å se om det var noe futt i bilene. Dette var da biler uten uniques, slik man bruker de på nettet. Testa på "14th & Vine", med enkel motstand og ingen trafikk.

 

Først med Skyline, seks ganger på rad røk motoren før jeg var ferdig. Dess bedre girskifta var, dess kjappere røk motoren. Den nådde 374 før jeg ikke orka mer (og ærlig talt trur jeg ikke den orka mer heller). Neste ut var S2000, som etter statistikken skal klare enda litt mer enn Skyline, men den hadde ikke aksellerasjon nok til å slå Nissanen - 372 klarte jeg før jeg gav meg. RX-7 var den jeg hadde best resultat med, nådde 378 før den kvelda, kvelde gjorde den til gjengjeld like ofte som Skylinen - samtlige ganger. Skal teste med 350Z, Focus (som har bra aksellerasjon) og Miata nå.

Lenke til kommentar

Er det som holder liv i NFSU her hos meg; jeg må ha alle kombinasjoner av uniques ;)

 

Har 9 profiler så langt ;)

 

Edit: RX7 med mest mulig power er farlig for motoren gitt. Prøv å få høyere toppfart med Turbo Unique + ECU unique (mener å huske det var de to som måtte til). Om jeg ikke husker feil går det opp mot 395 før motor`n tar kvelden. Eneste bilen jeg har hatt på den fine siden av 20s (20.48 eller noe slikt). BTW jeg har ratt/pedaler - det hjelper endel på drag ;)

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Lurer på om ikke motor- og gir-unique er litt overkill, ja. På en hvilken som helst strak dragbane konker RX-7 og Skyline nå flere hundre meter før mållinja.

 

Men i alle fall; jeg tror RX-7 er den kjappeste. Testa den, Skyline, Supra og S2000 nå, og den er den suverene vinneren med 380,33 km/t.

 

Men sukk og stønn, spille gjennom hele greia en gang til for å få rette uniques... : P Jaja, det er kanskje verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...