Jump to content
Sign in to follow this  
Smashthedash

Oppgradering max 5000kr

Recommended Posts

Nytt skjermkort? 9600XT er ikke akkurat det hotteste. Forresten er 256 MB temmelig bortkastet på det kortet.

Resten av maskina holder en stund til, med mindre du absolutt må ha maksimal FPS i krevende multiplayer-spill.

Tja. Et nytt skjermkort synes jeg han kunne skaffet seg når han først er ute etter å oppgradere.

Her er et mulig oppsett.

Er riktignok 405,- over budsjett (pluss frakt), men er en oppgradering som skulle gi deg merkbar forbedring...

Det oppsettet ser jo greit ut (til den prisen), men personlig ville jeg kjøpt nytt skjermkort nå (det jeg anbefalte over) og spart resten av pengene til en fremtidig oppgradering. Det han har allerede holder iallefall 1/2-1 år til til hvis han kjøper nytt skjermkort. Det gjør det i grunn uansett, men da spørs det hva man mener med at det "holder". Muuuligens en rambrikke til av samme slag, hvis han kan få det rimelig (vet ikke hva han har). Han sier han skal bruke PCen til spill, så.

Ville kjøpt nytt skjermkort nå og ventet med resten hvis jeg var deg, Smash :thumbup:

Men hvis du absolutt vil bruke 5-6 tusen på nytt oppsett, så ser Mr.Garibaldi sitt oppsett greit ut.