Gå til innhold

Føkka Grafikk i MM2


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller Midtown Madness 2 er grafikken helt merkelig. Det er bare kluss.

Og når jeg skal velge bil i menyen manger felgene på bildet av bilene.

Det er meget rart for den har funka før.

Den er sånn i alle OS

 

Ellers HW/SW

Athlon 1GHZ

WinXp/98 sec Edition

Elsa Gladiac 920 GeForce3

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hender meg og. Det skjedde merkelig nok etter at jeg satte i det nye skjermkortet (GeForce3 ti200) med nye drivere og alt. Med det gamle skjermkortet (gammelt ATI 32 MB) gikk det helt fint å spille med de driverne som fulgte med.

 

Det som hjalp hos meg var å stille ned detaljene på skyene osv. Merkelig...Jeg kjørte detaljene på fult med det gamle skjermkortet mitt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-09 16:28, M.H skrev:

Dette hender meg og. Det skjedde merkelig nok etter at jeg satte i det nye skjermkortet (GeForce3 ti200) med nye drivere og alt. Med det gamle skjermkortet (gammelt ATI 32 MB) gikk det helt fint å spille med de driverne som fulgte med.


Det som hjalp hos meg var å stille ned detaljene på skyene osv. Merkelig...Jeg kjørte detaljene på fult med det gamle skjermkortet mitt.



lurer bare på en ting,uinnstalerte du d gamle driverne,d er veldig viktig før du setter d nye inn.

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:


dutte skrev (2002-05-09 19:13):

Jeg hadde samme problem.Kjører xp driver 28.32 som virker perfekt på mitt Creative GF4 TI4400 !!!

Brukte XP detonator driver på mitt gamle GF2 MX,det virket topp det også



Lær deg å trykke 1(!) gang på send knappen =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...