Gå til innhold

Noen som vet om silent hill 4 er sluppet i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ble heller kje skremt av Doom 3.. Det var kje så bra spill som jeg trodde egentlig. :p

Snakk bokmål eller nynorsk da.. Vansklig å skjønne alt du skriver.. !

 

btw : Hvis du ikke blir skremt av doom 3 så er det kun 2 ting som er positivt med det : grafikken og lyden i spillet .. Det er meget godt! Resten er sammenpusla skrap.. rett og slett.. Med andre ord : De som ikke blir skremt vil heller ikke like spillet..

stikk!

du.. Kan melde fra til moderatorer om oppførselen din. Det er faktisk påkrevd at du skriver en av de 2 skriftmålene vi har her i Norge, og ikke en annen urgammal bygde sleng språk.. elr no .. :ermm:

Lenke til kommentar
er silent hill 4 no bra eller?

er det skyte spil?

har aldri spilt det.. :blush:  :thumbdown:

Anbefaler på det beste Silent Hill..jeg og kjæresten runda toern og trern sammen..har ikke fått tak på silent hill 1 desverre..men av de to jeg har spilt er toern den beste! :D

 

"Could she really be alive..?"

hjemmekos med dama og et spill som skremmer dere begge under dyna :thumbup:

 

hvorfor har ikke jeg tenkt på det :hmm: *finner frem resi*

Lenke til kommentar
jeg ble heller kje skremt av Doom 3.. Det var kje så bra spill som jeg trodde egentlig. :p

Snakk bokmål eller nynorsk da.. Vansklig å skjønne alt du skriver.. !

 

btw : Hvis du ikke blir skremt av doom 3 så er det kun 2 ting som er positivt med det : grafikken og lyden i spillet .. Det er meget godt! Resten er sammenpusla skrap.. rett og slett.. Med andre ord : De som ikke blir skremt vil heller ikke like spillet..

stikk!

du.. Kan melde fra til moderatorer om oppførselen din. Det er faktisk påkrevd at du skriver en av de 2 skriftmålene vi har her i Norge, og ikke en annen urgammal bygde sleng språk.. elr no .. :ermm:

mente du meg?

Lenke til kommentar
jeg ble heller kje skremt av Doom 3.. Det var kje så bra spill som jeg trodde egentlig. :p

Snakk bokmål eller nynorsk da.. Vansklig å skjønne alt du skriver.. !

 

btw : Hvis du ikke blir skremt av doom 3 så er det kun 2 ting som er positivt med det : grafikken og lyden i spillet .. Det er meget godt! Resten er sammenpusla skrap.. rett og slett.. Med andre ord : De som ikke blir skremt vil heller ikke like spillet..

stikk!

du.. Kan melde fra til moderatorer om oppførselen din. Det er faktisk påkrevd at du skriver en av de 2 skriftmålene vi har her i Norge, og ikke en annen urgammal bygde sleng språk.. elr no .. :ermm:

mente du meg?

ja DU ja.!!

Lenke til kommentar

Det som gjør Silent Hill spillene så enestående er at de ikke følger den stereotypiske måten og skremme på. F. eks: Du har et vindu, et stort vindu. Når du går forbi det så forandrer kameravinkelen seg til rett på vinduet og du vet med en gang at noe vil skje. Slik er det ikke i Silent Hill spillene.

 

Silent Hill, var et knallbra spill. Spesielt når du kom litt ut i det og fant ut at historien faktisk var noe mer en den først så ut til.

 

Silent Hill 2, var litt "roligere" en 1'eren, de har tonet litt ned på alt blodet og gørret som det var så mye av i 1'eren. De har lagt mer vekt på å få en fin historie en jeg synest de gjorde i eneren. Det fungerer særdeles bra siden historien er en veldig fin avveksling fra den klassiske "Løp for livet og skyt alt som rører seg med et ekstremt overdimensjonert maskingevær" plottet som vi ser i så altfor mange spill.

 

Silent Hill 3 er UTEN TVIL det mest groteske spillet i serien. Historiemessig er det nok ikke det beste spillet i serien, men fytti katta så skremmende det er!

 

Kort sagt så er Silent Hill spillene noe jeg ville sterkt anbefale, for stort mer skremmende spill skal en lete lenge etter, og det er jo det alle grøsserspill handler om, nemlig å skremme vettet av spilleren.

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar

Er enig med ToXciK, anbefaler Silent Hill på det sterkeste. Synes det er rart at det har vært så lite fokus rundt de spillene. Det er denne tråden her og en til som i det hele tatt handler om Silent Hill 4. Den andre tråden er på 2 innlegg eller noe. Det er knapt nok tråder om de andre Silent Hill spillene også.

 

Gleder meg sinnsykt til imorra, da skal jeg kjøpe Silent Hill 4, og det er det første spillet jeg har kjøpt siden Heroes 2 og det er vel 7-8 år siden tror jeg. Silent Hill 4 blir nok verdt det. Hørte om Silent Hill for første gang i år faktisk og tenkte jeg kunne prøve Silent Hill 2 for å se hvordan det var. Og etter det så har jeg blitt helt dilla på Silent Hill.

 

:)

Lenke til kommentar
jeg ble heller kje skremt av Doom 3.. Det var kje så bra spill som jeg trodde egentlig. :p

Snakk bokmål eller nynorsk da.. Vansklig å skjønne alt du skriver.. !

 

btw : Hvis du ikke blir skremt av doom 3 så er det kun 2 ting som er positivt med det : grafikken og lyden i spillet .. Det er meget godt! Resten er sammenpusla skrap.. rett og slett.. Med andre ord : De som ikke blir skremt vil heller ikke like spillet..

stikk!

du.. Kan melde fra til moderatorer om oppførselen din. Det er faktisk påkrevd at du skriver en av de 2 skriftmålene vi har her i Norge, og ikke en annen urgammal bygde sleng språk.. elr no .. :ermm:

mente du meg?

ja DU ja.!!

sleng språk? hvor ser du sleng språk? :mad:

Lenke til kommentar

Vel, som jeg tidligere ha sagt, har jeg bare spilt toern og treern..men jeg må gå for toern..toern har bedre story og så si samme grafikk som trern, følte det var litt mer tenking i toern..jeg ble litt skuffet over trern..litt bare ;)

 

Treern har tivoliet, og det er fett..alle de gangene som var dekt med blod etc (?) monstre, som de svære med svære armer eller hva det nå er, falt meg ikke noe særlig i smak..

 

Men selfølgelig, hvis man ser det fra et annet synspunkt, så er jo toern det første spillet jeg spiller i serien og som jeg først blir glad i.. :love:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Hehe, men ja som sagt så spørs det hva du liker, jeg for min del er ute etter 1 ting i et grøsserspill og det er å bli skremt hinsides all forstand og det syns jeg 3'eren klarte best. MEN sant skal sies at rent historiemessig så er nok 2'eren uten tvil bedre. Grafisk derimot vil jeg nå si at SH 3 er best, hvor stor forskjellen er er jeg ikke så sikker på siden det er en stund siden jeg spilte SH 2.

 

Uansett så rager alle Silent Hill spillene ganske så høyt over alle andre horror spill jeg har spilt uansett konsoll.

 

Men det er min mening da.

 

Ps:

 

Treern har tivoliet, og det er fett..

 

Spill 1'eren du :yes:

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar
Kommer Silent Hill 4 på PC eller?

Det ER lansert på PC allerede (eller skal være lansert i følge Konami og Konamis distributør i Norge. Ved å søke på hele, eller deler av produkets navn i vår søkemotor, vil du få opp en liste med produktsider. Klikk på disse, og du kommer til en side med beskrivelse av spillet, lanseringsdato og skjermbilder.

 

I ditt tilfelle er produktsiden for Silent Hill 4 på PC her: http://gamer.no/produkt.php?produktid=18978

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...