Edstro Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 I gta 3 så er det ikke multiplayer!!! Eg har ikke sett noe jafall. Noen så vet kosen eg kan få te og spelle gta 3 i multiplayer???? vis de går!
Windoge Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Om det ikke er multiplayer så er vel litt av meningen med spillet at det ikke skal være det.
FuJJi Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Er ikke mp i gta3! herregud første personen som har spurt om noe så dumt! :!:
Lautsprecher Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Er ikke mp i gta3! herregud første personen som har spurt om noe så dumt! :!: Finns ørten andre spm. som er dummere.
Musty Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 www.mtavc.com hvis ikke jeg tar feil er det til VICE CITY, ikke til plain gta3... men hvis det er VC du vil spille multiplayer så finner du det der..
Lautsprecher Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 www.mtavc.com hvis ikke jeg tar feil er det til VICE CITY, ikke til plain gta3... men hvis det er VC du vil spille multiplayer så finner du det der.. 0.4 og senere har både VC og 3. MTA begynte med GTA3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå