Gå til innhold

Vet noen av noen hacke-spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det spillet har egentlig ikke noe med "hacking" i den forstand vanlige folk tror det er.

Egentlig er "cracking" det rette ordet, men den diskusjonen kan man ta en annen gang.

Underholdene spill for de som tror de "hacker". :p

det heter jo fan meg ikke cracking da din idiot....tror ikke du vet hva cracking innebærer egentlig :nei:, ja det er litt cracking inne i uplink men det er egentlig ikke hva det heter det du gjør mest i av i uplink, for det er nemmelig hacking.....n00b!

Endret av vivastar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det spillet har egentlig ikke noe med "hacking" i den forstand vanlige folk tror det er.

Egentlig er "cracking" det rette ordet, men den diskusjonen kan man ta en annen gang.

det heter jo fan meg ikke cracking da din idiot....tror ikke du vet hva cracking innebærer egentlig :nei:, ja det er litt cracking inne i uplink men det er egentlig ikke hva det heter det du gjør mest i av i uplink, for det er nemmelig hacking.....n00b!

Klapp igjen!

Uplink var jo litt artig det, men på det første test oppdraget så når den "passord finneren" skal finne pass og bruker på innloggings ruta så kommer det connection terminated HELE tiden :(

Skrevet

> Hacker <

> Cracker <

Tilbake til topic : http://www.hacker-evolution.com/

Skrevet (endret)

Klapp igjen!

Uplink var jo litt artig det, men på det første test oppdraget så når den "passord finneren" skal finne pass og bruker på innloggings ruta så kommer det connection terminated HELE tiden :(

Antagelivis er grunnen til at det står "connection terminated" er at du ikke har "sikra" tilkoblinga. Oppe til høyre er det et bilde av et verdenskart. Trykk der og sprett tilkoblinga di rundt om hele verden ved å klikke på de forskjellige serverne rundt om verdenskartet til du til slutt trykker på den serveren du skal koble til (i dette tilfellet "uplink test machine" (elns))

Endret av ehs5
Skrevet (endret)

Noen som har prøvd fullversjonen av Street Hacker? Virka veldig ok på demoen ihvertfall, men lurer på om det er verdt 20$ :) Ble litt hekta jeg :p Dersom resten er like bra så blir jeg imponert. Klart bedre enn Uplink i mine øyne!

EDIT: New Low Price: 20$ :w00t:

Endret av smetho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...