gustav Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Har installert spillet Sim Town for min datter. Jeg har 1024 mb RAM. Bak på spillet står det at det kun trener 8 mb ram for å spille. Likevel kommer følgende melding opp når hun forsøker å spille. "Not enough memory to run Sim Town. Try these: 1) Close some applications and try again. 2) Increase Windows' swap file." Har ingen store prosesser eller programmer gående gående så det er ikke det. Bruker windows xp. Hva gjør jeg? Takk på forhånd!
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Mye har du ledig plass på OS-disken/partisjonen din ? Endret 11. september 2004 av jarmo
gustav Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Ja, partisjonen er på 15 GB, og ca halvparten er brukt, så det er mellom 7 og 8 GB ledig.
erikstein Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Du har ikke virus da? Eventuelt som han over sier, øk swapfila de, selv om det ikke burde være noe problem med 1Gb ram...
lavizh Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Er ikke dette et ganske gammelt DOS spill som krever XMS/EMS minne ?
z00l Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Control Panel System Advanced Performance om jeg ikke tar feil, så kan her endre minnefordelingen litt. -z00l-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå