Gå til innhold

PC 9800 pro som tar kvelden..


z1nox

Anbefalte innlegg

Kortet krasjer etter ca 40-60 min pcen har vært på.. det er ikke varmeproblemer eller no sånt.. fikk opp en feil melding en gang så jeg vet det er korte som kødder.. skal prøve det i bror min sin maskin litt senere for å være 100% sikker

 

 

Jeg kjøpte kortet 5 desember 2003.. har jeg fremdeles garanti når d bare har stått inni pcen på samme plass hele tiden ? hvordan funker det å sende inn kortet? må vel avtale no me komplett?

 

Edit: Har mailen som står ordre info om osv

Endret av z1nox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som det bare klikker når det har load på seg = når jeg spiller.. funker visst til surfing og sånn men det er jo spilling jeg driver med mest da :p

Dersom spillene krasjer ut til Windows kan du alltid prøve å slå av VPU Recovery i ATI kontrollpanelet. Dette er ihvertfall en funksjon som ikke fungerer skikkelig på begge mine ATI kort, men bare medfører ufrivillig rask avslutting av spilling.

Lenke til kommentar
Virker som det bare klikker når det har load på seg = når jeg spiller.. funker visst til surfing og sånn men det er jo spilling jeg driver med mest da :p

Dersom spillene krasjer ut til Windows kan du alltid prøve å slå av VPU Recovery i ATI kontrollpanelet. Dette er ihvertfall en funksjon som ikke fungerer skikkelig på begge mine ATI kort, men bare medfører ufrivillig rask avslutting av spilling.

har samme problem! når jeg spiller battlefield 1942 så etter en litenstund så hopper det ut til windows! så kan du gi litt mer eksakt beskrivelse om hvordan du skrur av vpu recovery? var genialt at noen viste hvorfor...

 

edit: jeg også har power color. bare det at mitt kort fikk jeg i går etter en garanti sak

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar
Virker som det bare klikker når det har load på seg = når jeg spiller.. funker visst til surfing og sånn men det er jo spilling jeg driver med mest da :p

Dersom spillene krasjer ut til Windows kan du alltid prøve å slå av VPU Recovery i ATI kontrollpanelet. Dette er ihvertfall en funksjon som ikke fungerer skikkelig på begge mine ATI kort, men bare medfører ufrivillig rask avslutting av spilling.

har samme problem! når jeg spiller battlefield 1942 så etter en litenstund så hopper det ut til windows! så kan du gi litt mer eksakt beskrivelse om hvordan du skrur av vpu recovery? var genialt at noen viste hvorfor...

 

edit: jeg også har power color. bare det at mitt kort fikk jeg i går etter en garanti sak

Høyreklikk desktop - Properties - Settings - Advanced - VPU Recover

 

eller hvis du har norsk versjon av XP

 

Egenskaper - Innstillinger - Avansert - VPU Recover (tror ihvertfall det er de norske "navnene" som blir brukt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...