Gå til innhold

Prosjekt "CBM" (Cold Black Mist) Update 26/09


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her. Skal jeg ha plexi eller fin-fin-masket netting i den ene sidedøra?! Sitter og grubler på dette nå.. Fint om noen kunne komme med meninger/forslag

 

Hvorfor ikke begge deler? Regner med du skal ha noe belysning inni? Tror det hadde vært knallkult med litt mørk plexi med en litt grovere netting bak (vanlig plexi med sotningsfilm og netting ala det jeg har brukt i viftegrillene mine hvis du har sett dem?). Hadde fått en knalltøff effekt når lyset var på. Dessuten slipper du problemer med at støv kommer inn gjennom nettingen.

 

Edit: Håper forresten du skal lakke den koplingsboksen. Pen løsning i alle fall.

Endret av Tabaqui
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp her. Skal jeg ha plexi eller fin-fin-masket netting i den ene sidedøra?! Sitter og grubler på dette nå.. Fint om noen kunne komme med meninger/forslag

 

Hvorfor ikke begge deler? Regner med du skal ha noe belysning inni? Tror det hadde vært knallkult med litt mørk plexi med en litt grovere netting bak (vanlig plexi med sotningsfilm og netting ala det jeg har brukt i viftegrillene mine hvis du har sett dem?). Hadde fått en knalltøff effekt når lyset var på. Dessuten slipper du problemer med at støv kommer inn gjennom nettingen.

 

Edit: Håper forresten du skal lakke den koplingsboksen. Pen løsning i alle fall.

Ja, det var ingen dum løsning.. Må vel løpe en tur ned på makker'n her i morgen, og høre om dem har noe fin siktenetting. Kan faktisk bli knalltøft:) Ja, likte også viftegrillene dine:)

 

Koblingsboksen skal seff lakkes i samme blå-farge som kabinettet er innvenidg. Må jo det:)

 

Håper BTW på en litt større update i morgen, om jeg får saker og ting, som pakken fra microplex og VFD-displayet fra vendur.no

 

Så, i allefall, Stay Tuned,

 

_Mayhem_

Lenke til kommentar

Update!!

 

Fikk kjøpt netting og sorte umbrako M4 skruer i dag, og begynte så smått og legge på solfilm og netting på plexi'en i ene sidedøra.

 

thumb015.jpg

 

Her er alt av redskap for og få på solfilmen kommet fram, klar til og legge den på.

 

 

thumb014.jpg

 

Her har jeg fått på solfilmen, er sånn nogenlunde fornøyd, kunne vært bedre. Vurderer og lakke plexi'en.

 

 

thumb013.jpg

 

Her er et lite snapshot av sidedøra med netting, plexi og skruene:)

 

Det var alt for denne gang. Pakken fra microplex har kommet, men har ikke råd til og hente den ut før i morgen eller over helga.

 

Stay Tuned,

 

_Mayhem_

Endret av _Mayhem_
Lenke til kommentar

Tror ikke det blir flere updates før over helga, skal til dama, osv. Men mulig jeg begynner med en liten vifte-sak nå, tenkte og kjøre ALLE viftene som trengs i pc'en på 5V med kun av/på bryter. I tillfellet det ikke trengs annet enn for litt luft gjennomstrømming..:p Pakken fra microplex blir hentet i morgen eller mandag, da har forhåpentlig vis også VFD-displayet ankommet..

Kom gjerne med innspill til endringer eller annet:)

 

Stay Tuned,

 

_Mayhem_

Endret av _Mayhem_
Lenke til kommentar
døra så ikke stygg ut den nei, men jeg ville ha fjerna den thermaltake skrifta om mulig.. noe i meg som protesterer mot å være fanboy til noe som helst.. :D

enig med deg på det... hadde vært litt stiligere uten thermaltake skrifta... og siden plexi ikke koster så veldig mye så er jo ikke dette noe problem :)

 

men du... skal du ha noen viftegrill forran vifta?

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar

Dette blir uten tvil et bra prosjekt! Jeg har samme kabbis selv, og jeg må si at det ikke er mitt beste kjøp :nei:

Jeg så at du hadde bestilt to 80 mm griller fra microplex, som du bl.a skulle ha på sidedøra. Dette gjorde jeg å en gang i tiden, og gikk på en smell. :ermm: Den vifta som står i sidedøra er 92mm!, sorry hvis jeg har blingsa, og har feil, men dette er bare en liten påminnelse. :yes:

 

Dette blir veldig bra, og vurderer å gjøre noe med mitt kabinett selv! :hmm:

 

Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...