Gå til innhold

Prosjekt "CBM" (Cold Black Mist) Update 26/09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har problemer med LCD-smartie og VFD displayet fra vendur.no? Funker en liten stund, så får jeg bare humus-tegn på displayet, resetter LCD-Smartie, funker en liten stund, også får jeg samma dritten igjen. HJELP!

Høres kjent ut. Husker displayet mitt oppførte seg litt sånn da jeg testet det sist. Trodde bare det var paralellporten på laptopen som ikke var helt i form. Har ikke fått testet den i maskinen da den ikke er helt oprativ enda. Hvis du finner ut av dette hadde jeg satt stor pris på om du kunne sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har problemer med LCD-smartie og VFD displayet fra vendur.no? Funker en liten stund, så får jeg bare humus-tegn på displayet, resetter LCD-Smartie, funker en liten stund, også får jeg samma dritten igjen. HJELP!

Høres kjent ut. Husker displayet mitt oppførte seg litt sånn da jeg testet det sist. Trodde bare det var paralellporten på laptopen som ikke var helt i form. Har ikke fått testet den i maskinen da den ikke er helt oprativ enda. Hvis du finner ut av dette hadde jeg satt stor pris på om du kunne sende meg en PM.

Det skal jeg gjøre veit du. Men tror det er programvaren jeg da. Virker litt sånn..

Lenke til kommentar
Sitter og leker litt med tanken på og lage ny front til Kabinettet nå. Ta ei alu plate, skjære ut det jeg trenger og lakkere den svart. Noen som har noen meninger om dette?

Go for it! Selvlagd er vellagd :)

Er kanskje lettere å bruke et annet materiale enn alu, hvis du skal skjære mye osv? Vil jo avhenge av hva du har tilgjengelig og råd til.

 

Blir nok uansett veldig bra, spesielt om du gjør en gjennomført jobb - altså alle knapper og cd-drev ++ :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...