Gå til innhold

Ny kamskjell telefon.


jt1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hart sett på endel kamskjell telefoner og må inrømme at disse er "fete".

Er det noen som har noen tips til hvilken jeg bør kjøpe? (E700 uaktuell, alle har den Jo!!!)

 

Har bare 1.kriterie. Ikke noe antenne!!! :thumbup:

 

Noen som hjelper en i "nøden"? :dribble:

Om design er viktig, så kanskje du bør ta en titt på E800 fra samsung.

 

Hvis det MÅ være klapp, så har du V600 fra motorola, Z600 fra SE (denne er tjukk!), Z200 fra SE, CF62 fra Siemens og Panasonic X70 å se på.

 

Av disse er det vel egentlig Z600 som gir deg mest, mens V600 har det beste designet.

Lenke til kommentar
SE Z600 er en dårlig telefon, rett og slett. Ikke kjøp den. Den er for tjukk til og være en kamskjell telefon. :thumbdown:

Ja, SE Z600 er ikke spesielt liten i kamskjell verdenen.

Ja, den er ikke den peneste.

Men; det er absolutt ikke en dårlig telefon for det, jeg derimot påstå at det helt klart er blandt de bedre klapp telefonene.

Heller SE Z600 enn Samsung E700 spør du meg :-/

 

-

 

Egentlig synes jeg at Sony Ericsson Z600 er et relativt billig og bra alternativ.

Lenke til kommentar

Ta en titt på V600 fra Motorola! Den har riktignok utvendig antenne, men alle de bra funksjonene, og ikke minst resten av utseende overskygger den. Hvis den virkelig er et problem, kan du bytte den ut med en 5mm antenne.

Den er det absolutt ikke alle som har! Jeg har selv prøvd E710, og den imponerte faktisk ikke. Utseende er pent, men V600 ser definitivt mer solid og kul ut. Og den har bedre funksjoner!

Ta en titt da vel :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Z600 er utvilsomt et godt valg spør du meg. Selv hadde jeg - til den ble stjålet fra et cafebord - SE k700i. (Trøsten er at tyven må slite med elendig batterikapasitet og en telefon som ihvertfall ikke ga meg den udefinerbare "godfølelsen"). Z600 derimot, til tross for at den er et par mm. tykkere enn de slankeste, gav denne følelsen. Hvis man ser bort fra "feinschmeckernes" fokus på pixler og muligheten til å korrigere blåtoneforskyvning i bildenes kanter og ser etter en telefon med stor klar skjerm, gode menyer, OK kamera til skjermbruk (jeg har digitalkamera) og et delikat ytre så løp og kjøp!

 

mvh,

 

postbud

Endret av postbud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...