Gå til innhold

Nytt headset m/ mic. maks 300kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns du burde øke litte grann og gå for disse..

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR70B

 

Jeg har disse. for 395 kr får du mer lyd enn forventet. Disse spiller også ganske høyt. Fin bass oxo..  :cool:

er det god å klar lyd i den micen ?

ja, faktisk meget god ! Med minder du skal drive profosjonell studio opptak da.. Til gaming er den meget god !! :thumbup: Go for it! Lyden er nok noe av det beste til den prisklassenl..

 

Eneste minus (for meg) er at den er vond å ha på hodet. Så derfor skal jeg ha meg ett nytt headset snart..

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
Noen som vet om det bare er prisen som er forskjellen utenom fargen på de to Koss R70B'ene på Microplex?  :hmm:

altså hva tror du? Når så og si det samme headsettet koster 100 kr mer så er det fordi du for bedre lyd i den dyreste..

Altså hva trur DU?! :scared: Hadde du gidda å sett etter, hadde du sett at dataene for de to er nøyaktig de samme! :realmad:

 

Edit: Ja også har de samme NAVN!!!

Endret av ok2k
Lenke til kommentar
Noen som vet om det bare er prisen som er forskjellen utenom fargen på de to Koss R70B'ene på Microplex?  :hmm:

altså hva tror du? Når så og si det samme headsettet koster 100 kr mer så er det fordi du for bedre lyd i den dyreste..

Altså hva trur DU?! :scared: Hadde du gidda å sett etter, hadde du sett at dataene for de to er nøyaktig de samme! :realmad:

 

Edit: Ja også har de samme NAVN!!!

tufs, selvom de spiller like høyt og under samme frekvens så betyr det ikke at det er like god lyd i dem!!! Du må jo være dum.. Ikke uttal deg om noe du ikke har peil på.. Dessuten heter den til 295 Koss R70B TAUPE!!!!!!

Endret av Janivars
Lenke til kommentar
Noen som vet om det bare er prisen som er forskjellen utenom fargen på de to Koss R70B'ene på Microplex?  :hmm:

altså hva tror du? Når så og si det samme headsettet koster 100 kr mer så er det fordi du for bedre lyd i den dyreste..

Altså hva trur DU?! :scared: Hadde du gidda å sett etter, hadde du sett at dataene for de to er nøyaktig de samme! :realmad:

 

Edit: Ja også har de samme NAVN!!!

tufs, selvom de spiller like høyt og under samme frekvens så betyr det ikke at det er like god lyd i dem!!! Du må jo være dum.. Ikke uttal deg om noe du ikke har peil på.. Dessuten heter den til 295 Koss R70B TAUPE!!!!!!

Altså... det står INGEN plass at de spiller like høyt :p MEN! Nå er ikke jeg noen ekspert på området, men at de har samme frekvensområde, impedans, følsomhet og forvrenging, samt at de har samme navn bør vel bety at de i bunn og grunn er like? Hadde den ene vært dårligere enn den andre ville den f.eks. hatt en navn som R50B. Og taupe har vel kanskje f.eks noe med fargen å gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...