Gå til innhold

64mb delt grafikk ram, nok til warcraft?


Ongabonga

Anbefalte innlegg

P.S  Batteriet på 510m er dårlig.  Du bør ikkje rekna med meir enn 2 timar med normal bruk.

Kan det virkelig stemme? 2 timer med "normalt" bruk, det er jo ingenting. Trodde ikke det ble laget noen nye pc'er med så dårlig kapasitet.

4 cellers batteri, det mest vanlige hos andre er vel 8. Fordelen er litt lavare vekt, ulempen er dårlig batterikapasitet. Dell tar ca 1100 for nytt og bedre batteri.

 

Om du bruke pc'en i nærheten av kontakt til vanlig er det ikkje eit problem, men tenkte eg skulle advara deg. (Klare foresten fint 3 timar + med film i fullskjerm/tv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lithium Ion 72Whr (9 cell) batteri

Er ikke det 9 celler da?

Det ser ut til å vera 9 celler og skal gi bra batterikapasitet.

 

Min 510m (kjøp i mars) har 4 celler og dell oppgir 4 celler på sida du linka til i første post:

Lithium-ion batteri 32WHr (4 celler) med ExpressCharge™ teknologi

Var dette eg ville gjera det oppmerksom på.

Lenke til kommentar
Ahaa, takk for at du sa ifra.... Visste ikke det jeg. Har du kjøp nytt batteri eller overlever du med 4 celleren?

Kjøre med orginal ennå. Får sjå etter kvart som det blir dårligare, blir vel fort eit nytt då.

 

Til all seriøs bruk er eg i nærheten av kontakt og det gjer ikkje så mykje at batteriet er dårleg.

 

Er mest ved sofasurfing o.l. (wlan) det er plagsomt, men nå har eg fått ordna det så ladaren når til både arbeidsplass (god margin) og sofaen (så vidt)

Lenke til kommentar
Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale?

 

Edit: slang på litt

Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing.

 

Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen.

 

 

 

*Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.)

Lenke til kommentar
Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale?

 

Edit: slang på litt

Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing.

 

Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen.

 

 

 

*Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.)

Interessant å se hvorden dette spørsmålet: "64mb delt grafikk ram, nok til warcraft?" kan utvikle seg til dette svaret

Lenke til kommentar
Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale?

 

Edit: slang på litt

Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing.

 

Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen.

 

 

 

*Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.)

Interessant å se hvorden dette spørsmålet: "64mb delt grafikk ram, nok til warcraft?" kan utvikle seg til dette svaret

Sant så sant, men jeg er mer imponert over alle som snakker om warcraft 2 etter at jeg har sagt at jeg spiller warcraft 3 (the frozen throne).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...