Theo343 Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) jeg ble mildt sagt frustrert over dette da jeg har planlagt å kjøpe dette kortet siste 2 uker ifb med en ny pc!! Det var også av riktig type med tanke på softmod! Jeg sendte denne mailen til komplett __________________________________ Jeg skulle til å kjøpe dette kortet og så dere hadde 50+ på lager forrige helg.. nå finner jeg det ikke lenger???? Hvorfor ble dette produktet fjernet på denne måten???? Linken til produktet var. 1069,- PowerColor Radeon 9800SE 128MB, 256bit AGP, ATI 9800SE, DVI-I, TV-Out, Bulk http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123179&cks=SER Endret 10. september 2004 av Theo343
pertm Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Er det ikke bare å bruke linken og klikke kjøp da? Om du ikke finner varen i listene til komplett og den fortsatt finnes så gjør vel ikke det deg noe om du klarer å finne den.
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Det skal jeg gjøre, for jeg syntes det var litt dirty gjort av Komplett å fjerne et produkt sånn uten videre når det står 50+ på lagerstatus... Hvis det jeg aner er årsaken blir jeg mektig skuffet over Komplett, og vurderer å kjøpe mitt til den nye pc'en et annet sted.
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Er det ikke bare å bruke linken og klikke kjøp da? Om du ikke finner varen i listene til komplett og den fortsatt finnes så gjør vel ikke det deg noe om du klarer å finne den. Jeg klarer å finne produktnummeret ved å klikke på linken jeg har tatt vare på. Du får opp produktsiden, men kan ikke legge den til i handlevognen...
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Dette fikk jeg som svar.. Fra: [email protected] [mailto:[email protected]] Sendt: 10. september 2004 09:45 Til: Emne: (Auto Reply Tracking #) Fjernet Powercolor 9800 SE fra sortimententet? (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei. Dit is geen RMA nummer. Laat het subject-veld ongewijzigd.) Hei. Stemmer disse kortene er vi nå tomme for og har da faset dem ut her hos oss. Så disse kommer ikke inn til oss igjen desverre. -- xxx Salgsavd. Komplett.no
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Jeg venter nå spent på en forklaring på hvordan en status på 50+ kort kun for noen dager siden på et så lowend kort, plutselig kan bli 0...
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 -----Opprinnelig melding----- Fra: [email protected] [mailto:[email protected]] Sendt: 10. september 2004 09:48 Til: Emne: (Auto Reply Tracking #) Fjernet Powercolor 9800 SE fra sortimententet? (Please keep the subject when replying to this mail. This is NOT an RMA no. Das ist keine RMA-Nr. Sollten Sie diese Mail beantworten, behalten Sie bitte den Inhalt bei. Dit is geen RMA nummer. Laat het subject-veld ongewijzigd.) Hei. Da er de rett å slett solgt ut desverre. -- xxx Salgsavd. Komplett.no
pertm Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg klarer å finne produktnummeret ved å klikke på linken jeg har tatt vare på.Du får opp produktsiden, men kan ikke legge den til i handlevognen... Ja jeg så det, jeg har et lignende problem det er et produkt jeg vil slette fra en bestilling og da må jeg slette hele bestilingen og lage en ny. Det eneste problemmet er at det ser ut til at det ser ut som et annet produkt jeg har bestilt er ikke å finne i listene deres lenger. Jeg har prøvd med varenummer uten hell.
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Hmm jeg har fulgt med hver dag siden 2/9 på dette kortet fordi jeg holder på med å sette opp en midlertidig PC til jeg går for S939 ut i neste år. Jeg får ikke dette til å henge på greip at de skal ha blitt utsolgt for dette så fort, og det kræsjer helt planene mine om en ny lavbudsjett gaming PC. Kortet skulle moddes til 9800Pro fordi det hadde korrekt minne osv osv. med 60/40 risk riktignok. Men de kan ikke ha solgt 50 PowerColor 9800SE på 1-3 dager.. lager statusen har hele tiden vært 49+ og derfor har jeg tatt meg god tid...
Polarbastard Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg kjøpte ett i går Har selv fulgt med på det kortet,, og jeg så plutselig at beholdningen krympet faretruende,, så jeg dro fram Visaen kjappere enn Lucky Luke og bestillte meg et stk 9800SE! 300123179 1,00 STK 862,10 862,10 PowerColor Radeon 9800SE 128, 256bit,OEM Schedule Date09.09.2004 Confirmed Qty1,00 Noen få minutter etter så jeg at beholdningen raste ned i null.... Tror nok det var ganske mange som hadde ventet i det lengste med å kjøpe, men når de så markedet var i bevegelse så slo de til.
Thorvald Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Må huske på at komplett sitt lager er mest sansynlig også norek sitt lager. Det går for noen hundrelapper hver dag i det lageret..
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg vet at det også er Norek sitt lager, handler stort sett gjennom Norek. Dette var noe dritt. Jeg har ikke hatt tid til å følge med i går.. Edit: Vel spørs om jeg ikke da skrinlegger hele pc prosjektet, alt startet nemlig med dette bra og billige og "avlegs" skjermkortet som kunne gitt meg Pro ytelse til 1000,- lappen. Alle andre kort blir for dyre med samme ytelse og da er det ikke lenger verdt å sette opp denne maskinen til rundt 4000-5000,- (hadde rammen fra før). Synd for webshopen som mistet meg som kunde, ikke deres feil, men alikevel. *vet ikke helt hvem han skal være forbannet på nå, men noen hehe* Endret 10. september 2004 av Theo343
Polarbastard Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg vet at det også er Norek sitt lager, handler stort sett gjennom Norek. Dette var noe dritt. Jeg har ikke hatt tid til å følge med i går.. Kvelden/natta før var beholdningen nede i 20+ hvis jeg ikke husker feil,, og i går morgen var det 12stk. Når jeg bestillte var det kun 3 igjen!
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Hvorfor har ikke alle webshopper en lagerbeholdning og pris varsling... Endret 10. september 2004 av Theo343
Polarbastard Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hvorfor har ikke alle webshopper en lager og pris varsling... God ide! Det hadde vært toppers hvis man kunne få varsling hvis et produkt man "abbonerte" på var iferd med å bli solgt ut.
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) Det ville de tjent mer på selv også.. Man kunne stilt inn tjenesten selv til å varsle på faste interveller som "under 10 på lager" eller "under 25" eller "5". Deretter om produktet stiger eller synker i pris. Så kan man abbonere på hvilke produkter man er interessert i og planlegger å kjøpe og sette opp varsling på e-post eller sms(som er litt søkt ja). Endret 10. september 2004 av Theo343
WebKnight Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Jeg kjøpte ett i går Hehe, da er det nok vi som har skylden for dette, jeg kjøpte også i går. Da jeg bestilte mitt sånn i 13-tida tror jeg det var 6 stk igjen på lager. Ikke så rart at disse kortene går fort, muligheten til å få seg et 9800"pro" kort til rett over tusenlappen lar man ikke gå fra seg
Theo343 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 (endret) hehe siste gang jeg lager masse tråder med "er dette et lurt kjøp?" Endret 10. september 2004 av Theo343
Polarbastard Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 hehe siste gang jeg lager masse tråder med "er dette et lurt kjøp?" Hehe Ja,, noen ganger er taushet gull....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå