Gå til innhold

hvor mye tror dere jeg får på 3dmarks?


odds

Anbefalte innlegg

Mener du Doom3 eller Far Cry? Du kan nå bare tenke da.. Tror du virkelig att ett 9800Pro kjører Doom3 glatt i 1600x1200, ultra high og med litt antialiasing slått på... Når det kommer til Far Cry, så gjor jeg en liten bommert... Kan ikke kjøre det spillet heller på max med 9800 Pro uten att det hakker da (det er jeg temmelig sikker på.. ;)

Hei,

Vi kan ikke bruke såne løse påstanne til noget som helst - kom med noget konkret!

 

Mvh

Kimmer

Jaja... Jeg gidder ikke å krangle med deg.. Visst du tror du kan kjøre Doom3 i de høyeste oppløsningene med ett 9800Pro kort uten at det hakker så ver så god... Men jeg tror du blir skuffet... Tester eller ikke tester... Det er nå ikke mulig da!!

 

EDIT: Her har du en test... Den viser ett 9800XT kort (som er bedre enn ett 9800Pro kort) få 26.9fps i doom3 i 1028x768, high og med antialiasing 4x.... Hvor mye tror du den fps vil vere med ett 9800Pro kort i 1600x1200, ultra high og antialiasing 8x?

 

Men nå tar vi og kommer oss tilbake til topicet... ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Her har du en test... Den viser ett 9800XT kort (som er bedre enn ett 9800Pro kort) få 26.9fps i doom3 i 1028x768, high og med antialiasing 4x.... Hvor mye tror du den fps vil vere med ett 9800Pro kort i 1600x1200, ultra high og antialiasing 8x?

Hei,

 

Bra - nu snakker vi sammen :thumbup:

Fortsett med å dokumentere dine påstanne - det liker vi.

 

Ingen gider dette: "Min Papa er sterkere end din Papa"

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...