Gå til innhold

Tribes Vengeance @PC


Anbefalte innlegg

Nå nærmer datoen seg! 22 oktober

Dette er "Tråden"(!) for oss xtremtpotensielle TV@PC spillere.

(og for dere andre som vil komme med relevante innlegg :) )

 

Noen som har informasjon de vil dele?

Jeg vet ganske lite, ettersom jeg har prøvd å tenkt minst mulig på det hele, til nå.

 

 

På gamer.no står det at spillet vil kjøre en modifisert versjon av unreal motoren.

Er det UT2004 motoren?

Noen som har linker til tester, gjort med UT motoren, av forksjellige maksiner (men forskjellige komponenter)`?

Disse gir vel en pekepinn på ytelse.

 

 

 

info_

gamer.NO`s samling

ToTribes

 

 

Utgiveren er Vivendi, og som mange vet er også HL2 en av titlene de skulle utgi.

Sammenlignet med HL2 er det vel en liten gruppe som kommer til å gå i innnkjøp av TV, men tross dette_

er det sannsynlig at TV blir utsatt nå når HL2 kommer såpass sent?

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her finner du Tribes: Vengeance Open Beta:

http://www.fileplanet.com/betacenter/tribesvengeance/

 

Hvis linken ikke fungerer prøv (ligger på forsiden et sted):

http://www.fileplanet.com

 

Har testet dette ut litt, men ikke så mye. Er ikke noe spesiell Tribes-fan, men det er litt artig og annerledes enn UT2004.

 

EDIT: Du trenger ikke å være subscriber for å være med! :)

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

(slettet tidligere innlegg)

 

Altså_

For å være med på betaèn så må man være Fileplanet registert.

Man trenger ikke å abonomere.

 

Man skulle jobbet videre med torque motoren.

 

 

positivt_

- bra grafikk

- bra fysikk

 

negativt_

- store begrensninger på området

- store begrensninger på flyvingen

- elendig manøvring av fly

- ingen boosting på fly

- ingen første-persons-vinkel i fly

- når flyèt sprenger dør man om man sitter i det

- man kan ikke "bestille" maksinene manuellt

- store begrensinger på våpen, pakker og gadets

- hopping og backpack-flyving skilles ikke

- energy pack må aktiveres, og det er ikke akkurat rare "energyen" den har å tilby

- ammo på laser-riflen!?

- osv. osv.

 

 

jeg gadd ikke mer, installerer heller t2.

mektig skuffet.

 

noen andre? spesifikk&konstruktiv kritikk?

Lenke til kommentar
(slettet tidligere innlegg)

 

Altså_

For å være med på betaèn så må man være Fileplanet registert.

Man trenger ikke å abonomere.

 

Man skulle jobbet videre med torque motoren.

 

 

positivt_

- bra grafikk

- bra fysikk

 

negativt_

- store begrensninger på området

- store begrensninger på flyvingen

- elendig manøvring av fly

- ingen boosting på fly

- ingen første-persons-vinkel i fly

- når flyèt sprenger dør man om man sitter i det

- man kan ikke "bestille" maksinene manuellt

- store begrensinger på våpen, pakker og gadets

- hopping og backpack-flyving skilles ikke

- energy pack må aktiveres, og det er ikke akkurat rare "energyen" den har å tilby

- ammo på laser-riflen!?

- osv. osv.

 

 

jeg gadd ikke mer, installerer heller t2.

mektig skuffet.

 

noen andre? spesifikk&konstruktiv kritikk?

ingen boosting på fly?

 

Jo, det er boost "fly"

 

hopping og backpack-flyving skilles hvis du stiller det inn slik, det som er tingen er at du kan velge å bruke dem kombinert, moe som faktisk funker helt fint.

 

energy pack må ikke aktiveres, den gir deg mere energi å hurtigere oppladning av energi, når den aktiveres gir den deg et boost som kommer meget godt med hvis du ikke allerede er i høy fart.

 

Uansett kommer det masse mods til dette spillet, som i Tribes 1 å 2, som vill endre på masse av de tingene du lister som negativt, scripts er også noe som gjør ting bedre, som f.eks å bruke mus hjulet til zoom level.

 

Jeg har spillt Tribes Vengeance i 3 dager nå, det er etter min mening ikke bedre enn Tribes 1, men det er bedre enn Tribes 2, dette er jo også en beta da så det er en del bugs, å man får jo bare testet 3 brett...

 

Jeg spiller bare Tribes online, liker ikke Unreal spillene...

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar

Med fly, mener jeg fly med større maskiner. (t2 = frem + høyreklikk)

Det mest negative, som det var blitt begrensninger på var flyvemaskinene og områdetstørrelsene. Ett direkte kutt i friheten som jeg mener gjorde t2 genial.

 

Ingenting er som den herlige tirbes2 følelsen når en flyr langt ut av brettet for å deploye en liten utstyrs base. Damn, der var det to fightere på vårt skip og vi ble skutt ned. Alle seks overlevde og imens de med mest kritisk skade blir fikset på, har vi to heavy folk som gjør seg klar i skråningen av fjellene. Som forventet kommer fighterne tilbake for en sveip av området og ser seg ut to lette blinker. Blinkene var agn og forsvinner bak fjellsiden. Når fighterne kommer for å innhente noe de mener de har "krav" på, blir det nær sagt voldtekt.

 

Vi forsetter, men ikke som planlagt. Nå må vi gjemme oss vekk på det gigantiske området, for om en stund er de tilbake.

 

 

hopping og jetpack kan visst skilles ja. :innocent:

energy pack trengtes ikke å bli aktivert,

men den burde da gi mer enn hva den leverer per idag.

 

Manøvringen av fly vil det nok ikke komme noen modd til, som kan gjøre den slik som i t2,

da må vel hele grafikkmotoren forandres.

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Var Tribes 1 hardcore spiller i flere år, men det tok brått slutt da T2 kom ut (mektig skuffende). Nå ser det ut som T3 er litt mer i stil ala T1, men vanskelig å si ut ifra SP demoen (litt mer Quake A/ UT feel over den, som IKKE er særlig positivt). Vi får se når den blir sluppet i full versjon, og heller la dommen falle til da. Den nye spinfuseren er jo helt konge da, men kanskje litt for kraftig. :) T1 -- Renegades base blir aldri slått :=)

Lenke til kommentar
Var Tribes 1 hardcore spiller i flere år, men det tok brått slutt da T2 kom ut (mektig skuffende). Nå ser det ut som T3 er litt mer i stil ala T1, men vanskelig å si ut ifra SP demoen (litt mer Quake A/ UT feel over den, som IKKE er særlig positivt). Vi får se når den blir sluppet i full versjon, og heller la dommen falle til da. Den nye spinfuseren er jo helt konge da, men kanskje litt for kraftig. :) T1 -- Renegades base blir aldri slått :=)

Da har jeg garantert spillt Tribes 1 med deg, jeg bynte i 1998 å holt meg til Renegades, jeg har spillt Tribes 2 en god stund også, men da på servere med Ninjamod, likte ikke renegades i Tribes 2...

 

Hvilket nick brukte du i Tribes 1 ?

Lenke til kommentar
Var Tribes 1 hardcore spiller i flere år, men det tok brått slutt da T2 kom ut (mektig skuffende).    Nå ser det ut som T3 er litt mer i stil ala T1, men vanskelig å si ut ifra SP demoen (litt mer Quake A/ UT feel over den, som IKKE er særlig positivt).  Vi får se når den blir sluppet i full versjon, og heller la dommen falle til da.    Den nye spinfuseren er jo helt konge da, men kanskje litt for kraftig.  :)    T1 -- Renegades base blir aldri slått :=)

Da har jeg garantert spillt Tribes 1 med deg, jeg bynte i 1998 å holt meg til Renegades, jeg har spillt Tribes 2 en god stund også, men da på servere med Ninjamod, likte ikke renegades i Tribes 2...

 

Hvilket nick brukte du i Tribes 1 ?

 

Mulig det. Jeg bodde i USA da, husker ikke akkurat hvilket år jeg begynte, men var nok rundt 1997 ... "Aegir" var nick :) Enig med deg om Tribes 2 uttalen. Jeg spillte det en stund, men feelingen fra T1 var bare ikke der for meg ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...