ChrML Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 For spell som Battlefield Vietnam og Flight Simulator trenger du rett og slett en joystick, og 2 pedaler til helikopterene, men foreløpig har jeg bare pedalene (pedalene med samme funksjon som pedalene i ett chopper, piltastene til fri-rotasjons høyrespaken for heli, og WS til engine speeden). Jeg trenger noe av Joystick som jeg kan plassere til høyre for meg, og den feels som en heli joystick . Helst en motorspak til venstrehånda og, men det er vel litt mye og forlange, så en slider på joysticken eller noe så jeg slipper å bruke tastaturet i hele tia hadde vært fint til å regulere motorspeeden. Noen tips on en joystick som helst ikke koster mer enn 500kr som passer mine behov?
Bear^ Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) Glem det derre, hehe, titta på prisen først nå, ligger over 2k Euro Endret 9. september 2004 av Bear^
ChrML Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Vel, sikker på at du ikke så en ekte helijoystick til ett heli bare med USB tilkobling, lol . Trenger bare en som funker som heli joystick, og som vil gi realistisk heli kontrollering.
Zlash Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hva med Saitek X45? Dette er etter min mening det beste systemet i forhold til pris. Koster ikke allverden heller. Se f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118068&cks=PRL
ChrML Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Wow, med egen throttle stikke . *Bestillt* Takker !
OlaML Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Godt valg, har X45 selv. Er et par irriterende ting med den, største problemet er friksjonen i opphenget. Gå på bensinstasjonen og kjøp en boks med CRC silikon stift, smør litt på i ny og ne. Ellers er det en super stikke til prisen, flyr helikopter i MSFS og jagerfly i Lock On, sjelden jeg trenger bruke keyboardet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå