x871kx6167ss7 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Lost Horizon er også bra(synes jeg)...
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Lost Horizon er også bra(synes jeg)... ja, da er dei, eg har ein song av dei og den er kjempe bra
nr.4 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Lost Horizon er også bra(synes jeg)... ja, da er dei, eg har ein song av dei og den er kjempe bra Heh. En sang faktisk. Jaja...
embark Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Laga en liten LAN-musikk liste: Klubbheads - Kickin' Hard klubbheads - Discohoppin' Klubbheads - Release The Pressure 2pac - 5 Deadly Venoms 2pac feat. Snoop Dogg - Gangsta Party 2pac feat. Dr. Dre - California Love 4 Strings - Let It Rain 4 Strings - Turn It Around Barcode Brothers - Flute Barcode Brothers - Tele Barcode Brothers - Train Bastard - Bein Harald Bastard - Elg E' Ålreite Dyr Bastard - Trailersjåfør Bloodhound Gang - Ballad Of Chasey Lain Bloodhound Gang - Kiss Me Were It Smells Funny Bloodhound Gang - The Bad Touch (Rollergirl Remix) Britney Spears - Everytime (Above & Beyond's Radio Mix) Britney Spears - Toxic (Lenny Bertoldo Remix) Cosmic Gate - Exploration Of Space Cosmic Gate - Melt To The Ocean Cosmic Gate - The Wave Feeder - Cement Feeder - Crash Feeder - Descend Feeder - High Feeder - Insomnia Galaxee - Passion Galaxee - Seaborn Galaxee - Summertime Gigi D'agostino - 1,2,3, Super Gigi D'agostino - Bla Bla Bla Gigi D'agostino - Cubalibre Gigi D'agostino - L'amour Toujours (I'll Fly With You) Eller du kan bare fyre opp noen bass-tester. Det er alltid morsomt
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Ja, Bloodhound Gang - Ballad Of Chasey Lain og Gigi D'agostino - Bla Bla Bla er i alle fall bra
CMOTDibbler Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Tool, sinnsjuk kul musikk. ...men passer ikke til LAN. Har prøvd det. Rage Against the machine, System of a Down, Prodigy og Hellmarch fra Red Alert synes jeg går greit. Overdøver hvertfall de stygge poplåtene effektivt. Bør vel være verdt å nevne at jeg elsker Tool.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå