Gå til innhold

ringe fra pcen


loketing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke bli oppringt fra fasttelefon/mobil med skype da. For å ringe til fasttelefon/mobil må du ut med litt penger.

hm. trenger egentlig noe man kan ringe til fasttelefoner med. og det bør snappe opp innkommende samtaler også. betale, sier du. er det med skype? finnes det noe freeware der ute..?

Lenke til kommentar

hm. mente ikke at det skulle være gratis å ringe, men at den "kobler seg på" telenettet, slik at man kan bruke tilbudene som gjelder for hele abbonnementet, slik som at hver samtale til hustelefon koster 1kr, uansett varighet, noe vi har her. ganske greit.. :p mente forresten bare at programmet skulle være gratis, jfr "freeware"..

Lenke til kommentar

Ved Telio kan du ringe til fastelefon og mobil.Du leier et adepter(ca.400-500 engangsleie) som du plasserer i ruteren/switch.Din telefonledning er delt i to deler-1 for dataoverføring og en for tale.Telio bruker dataoverføring.Du behøver kun adsl.Isdn kan ikke brukes.Du må betale 149 kr i mnd for å bruke telio,men du har da fri bruk uten flere kostnader foruten til mobil som er ca 89 øre min.Til utlandet har du gratis 100min i mnd.

Jeg har selv bestilt denne tjeneste.Er usikker på kvaliteten og den tar ca 80 kb av din upload når du ringer.Det er anbefalt at du har mobiltelefon i tilegg.

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...