Elyas Machera Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvilken person liker du best på Diablo 2, og hvilken type av hver av dem (Paladin- Avenger, Zealot, Hammerdin etc, Sorc - Fire-Sorc, Cold-Sorc, Lighting-Sorc, Meteorb-sorc etc.) Og et annet spørsmål, hvis du spiller på Battle.net, hva er accountnamen din, og hvilken realm spiller du på?
Aggex Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Liker best bowazon av dei eg har prøvd så langt. Helst med strafe, cold og valkyrie(?) Spiller ikkje på battlenet
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Barbarian med pike mastery og whirlwind. Necromancer med blood golem og iron maiden. It just goes on and on and on and on and on.. Assassin med tiger strike og dragons tail. Bowazon med strafe og pierce.
g0b Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg liker hammerdinen, altså paladin med blessed hammer og concentration .. litt vanskelig å sikte noen ganger kanskje men men.. så er det godt å slippe at folk er imune da Endret 9. september 2004 av g0b
gthaman Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 cold sorc, evt sword barb med ww - det eneste problemet er ww er kraftig nerfa, slik at man må gå får syngeries når man bygger nye chars.
TRS Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 nå har ikke jeg så mye peiling på alle de "variasjonene" som har fått eget navn men kan si så mye at Paladin med maxet zeal og thorns sammen med griswold's legacy (eller hva det nå heter) er konge imo
Aggex Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Fant Griswolds armor, sinnsykt fint med 3 sockets. Bytta den bort i ein del M'vaina's greier..
gthaman Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) ingen skikkelige hardcore d2 nerder her da? Jeg var på top20 ladder season 1 Endret 9. september 2004 av gthaman
TRS Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 ladder kan vel kansje være kult om man finner Tyraels Might
Elyas Machera Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 Meg, Deuz og Skabbus har tenkt å vinne neste ladder. Seriøst.
Sheel Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Assasin med Blade Fury, Dragons Tail og Lightning Sentry.
Ø.B. Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 blizzard mf ,sorc gjerne med talsettet. driver å bygger opp en frost zealot nå også. vet ikke åssen han blir men..
gthaman Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Meg, Deuz og Skabbus har tenkt å vinne neste ladder. Seriøst. Du mener ladder 3 da? Jeg er på 73 plass på sesong 2 nå. Navnet er M_agica Men jeg har støtt på et jevla forp*lt problem da jeg starta for ikke lenge siden - har hatt laaaang pause! se om noen kan noe : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294528
Jeremy Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hammerdin (selv om ALLE lager det da ) WWsin (til pvp) WW-barb (til pvp) Poison&bone-necro Zookeeper Er så mange bra builds, vanskelig å bare velge noen få.
SilverCRX Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Avenger på PvM ihvertfall. Vengeance + Conviction slår alt på Hell. Ellers Whirlwind Barb. Overlord er også festlig.
Apathy Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Necro med Tank(Iron Golem)/Slow(clay golem), Poison Nova og Lower Resistance (ellers blir immunities ett større problem). Gjelder å få tak i: Frostburns, Bramble, Sanctuary og Venom samt de normale Stone of jordan mm. Spilt gjennom "Hell" med alle char types, men Necro er min favoritt (spesielt nå som jeg kjører /players 8 gjennom hele).
Zyndrone Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Necromancer er bare best, og han fyren med bjørn eller hva det var i Expansion pack
Elyas Machera Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Necromancer er bare best, og han fyren med bjørn eller hva det var i Expansion pack Druiden, mener du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå