Gå til innhold

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller på challenging, men har muligheten til å endre vanskelighetsgrad når jeg loader hver enkelt "checkpoint". Litt rart ingen andre har dette? Har 1.0 versjon, uten slik "auto adjust bot-skill"

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har runna hele spillet på realistic uten AI balance! På realistic så kan ikke mutantene og soldatene bli så mye bedre. Så visst AI balance er på blir det bare lettere enn det egentlig skal være. :fun::fun:

Endret av Xavier878
Skrevet

Jge begynte på den midterste av de fem gradene og det har fungert greit.

Men det ble for vanskelig mot slutten.

har derfor startet på nytt på en enklere grad.

Men å starte på minimum middels vanskelighetsgrad er å anbefale.

Jeg følte en mye større frykt for trigent'sene når de faktisk er farlige, og du ikke bare kan plaffe deg igjennom dem.

Derfor ble hele opplevelsen bedre og mer intens, og ikke minst langvarig. :yes:

Skrevet

Pingler, når jeg fikk spillet runna jeg det først på Challenge. Hadde jeg tatt noe enklere hadde jeg skamma meg. Etter at jeg hadde runna det på Challenge tok jeg det på Realistic!! Var egentlig ikke så vanskelig det heller!! Easy og medium er for pingler!! :lol::lol:

Skrevet (endret)

Må inrømme jeg spiller på easy og sitter fast utenfor en vulkan. Kan egentlig se ut som om jeg skal opp til vulkanen.

Problemet mitt er ikke at spillet er så spessielt vanskelig på easy, men jeg sliter med skjermbilde. Bakken flyter sammen, så jeg kan ikke se forskjell på vann gress og lave, har også problemer med å se ujevnhetene F.eks oppover og nedover bakker. problemet forsvinner derimot vis jeg er innendørs.

Har bestemt meg for å fullføre det, koste hva det koste vil, har ikke kjøpt spille for at det skal ligge og samle støv.

Endret av Dj Charlie
Skrevet
Må inrømme jeg spiller på easy og sitter fast utenfor en vulkan. Kan egentlig se ut som om jeg skal opp til vulkanen.

Problemet mitt er ikke at spillet er så spessielt vanskelig på easy, men jeg sliter med skjermbilde. Bakken flyter sammen, så jeg kan ikke se forskjell på vann gress og lave, har også problemer med å se ujevnhetene F.eks oppover og nedover bakker. problemet forsvinner derimot vis jeg er innendørs.

Har bestemt meg for å fullføre det, koste hva det koste vil, har ikke kjøpt spille for at det skal ligge og samle støv.

Det var litt pussigt!! Hva slags specs har du?

Skrevet

Unnskyld, men hva er: specs?

Jeg sitter med et Matrox Parhelia-512 256MB AGP skjermkort.

Ellers har jeg 2x 512MB DDR Corsair, Intel Pentium 4 2,6GHz og Windows XP pro sp.1

Det rare er at jeg kjører The Sims2, Half-Life2, Fifa 2005 og Rollercoaster Tycoon3 osv. på max oppløsninger og alle går så det griner.

Skrevet

Unnskyld, men hva er: specs?

Jeg sitter med et Matrox Parhelia-512 256MB AGP skjermkort.

Ellers har jeg 2x 512MB DDR Corsair, Intel Pentium 4 2,6GHz og Windows XP pro sp.1

Det rare er at jeg kjører The Sims2, Half-Life2, Fifa 2005 og Rollercoaster Tycoon3 osv. på max oppløsninger og alle går så det griner.

Siden alle de spillene fungerer må det være ett eller annet med att spillet ikke støtter maskinvaren, har du prøvd å skru på grafikk alternativene? Kanskje det er noe grafikkortet ikke støtter?

(Er ingen ekspert på dette feltet)

Skrevet (endret)

Tror jeg har prøvd det meste, men jeg er heller ingen ekspert på dette felte, så det kan godt tenkes det er noe jeg har glemt.

Har tidligere hatt en tråd om dette et sted på forumet, ble ikke mye klokere, kom lite med hjelp, men de fleste mente det måtte være grafikkorte.

Nå skal det sies at Sims2 ikke heller fungerte bra før jeg fikk en patch.

Har spilt Doom3 også, men da har det en tedens til å flimre, akuratt som om det skulle være 60Hz, får vondt i hode av det, så doom har jeg sluttet å spille.

Ser egentlig ingen utvei enn å kjøpe nytt grafikkort, men hadde vært litt kjipt om jeg fant ut siden at dette ikke var nødvendig.

Endret av Dj Charlie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...