Gå til innhold

Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan man justere vanskelighetsgraden underveis? Synes kanskje medium var litt lett, og det hadde vært fint å slippe å starte på nytt...

trur desverre ikkje at det er mogleg.

eit lite tips vist du nokon sinne bestemmer deg for å starte på nytt, aktiver auto balance ai tingen, dette vil gjer at spelet justerer seg inn til ditt nivå. :)

Skrevet

Spillte først på easy så challenging og nå realistic, fullførte realistic for 5 min siden.

AI autobalance off ved alle tilfeller

Er det mye vanskeligere med AI autobalance på?

Skrevet
Spillte først på easy så challenging og nå realistic, fullførte realistic for 5 min siden.

AI autobalance off ved alle tilfeller

Er det mye vanskeligere med AI autobalance på?

den einaste forskjellen ved ai autobalance, er at ai'en stiller seg opp eller ned i forhold til nivået ditt. eg trur ikkje at den vil stille seg noko meir opp på det vansklegaste nivået sjølv om det er veldig god.

Skrevet
er det ikke 1.2 som gjør kondisen bedre da ?

Jo, stemmer det ja! 1.1 gir ikke bedre kondis, bare så det er sagt.

Jeg har patch 1.3, men likevel...jeg føler meg ikke bedre av den grunn? Jeg puster like tungt etter en løpetur til bussen...

Skrevet
er det ikke 1.2 som gjør kondisen bedre da ?

Jo, stemmer det ja! 1.1 gir ikke bedre kondis, bare så det er sagt.

Jeg har patch 1.3, men likevel...jeg føler meg ikke bedre av den grunn? Jeg puster like tungt etter en løpetur til bussen...

betre kondis delen er kun til mp.

• 3 uker senere...
Skrevet

til firstperson: Du har kommet til siste bane! ikke gi opp det er i dette jrodhølet du skal knerte doyle. (veldig lett å slå han som site "boss" på en måte. hadde minigunnen. pepret 3 kuler og så dævva han :D. vel de derre folka i slutten må du bruke bazooka på eller så klarrer du det ikke. jeg har på medium og synes det var litt for lett. skulle hatt på challenging det er for meg :p.

Skrevet
til firstperson: Du har kommet til siste bane! ikke gi opp det er i dette jrodhølet du skal knerte doyle. (veldig lett å slå han som site "boss" på en måte. hadde minigunnen. pepret 3 kuler og så dævva han :D. vel de derre folka i slutten må du bruke bazooka på eller så klarrer du det ikke. jeg har på medium og synes det var litt for lett. skulle hatt på challenging det er for meg :p.

Jeg er der på realistic, har gitt det opp. Er jo helt umulig! Men det er greit nok, spillet ble jo helt elendig på slutten (særlig historien er ille). Ellers er Far Cry veldig bra ;)

Noen som har runda det på Realistic og som vil hjelpe en liten stakkar? Vil bare bli ferdig med spillet og si: "Jeg har runda Far Cry"....

Skrevet
Noen som har runda det på Realistic og som vil hjelpe en liten stakkar? Vil bare bli ferdig med spillet og si: "Jeg har runda Far Cry"....

Hvor sitter du fast?

Kansje jeg har et tips eller to :)

Skrevet

Har runna det på realistisk.

Hvis du er på siste banen (inni vulkanen) så må du bare campe litt akkruat der du kommer ut døra :p

Det første du gjør er å slenge deg ned på bakken med sniperen og cryvision på og plukker en eller to av de clocked folka. Så venter du på rakettfolka. Hvis du gjemmer deg i ett hjørne akkurat der ved døra så ser de deg ikke :) Da kan du så vidt titte frem(slik at du akkurat ser hodet deres) og sette noen kuler i det. 4 eller 5 kuler der så faller de. Etter de 3 eller 4 er døde er resten lett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...