Gå til innhold

Gi oss målfest i kveld


einarjh

Anbefalte innlegg

I kveld har landslaget sjansen til å gjøre mot Hviterussland hva Italia gjorde mot Norge forrige lørdag. Norge skal normalt vinne denne kampen, akkurat som Italia normalt skal slå Norge. Det Norge derimot IKKE skal gjøre er å slippe inn et mål etter 40 sekunder av kampen.

 

Jeg leser på hjemmesidene til Fotballforbundet at det bare er 100 billetter igjen til landskampen i kveld. Jeg håper alle som har billett møter opp, noe som betyr over 25 000 tilskuere. Ikke alle nordmenn så klart, men jeg regner med en god stemning, og vil bli overrasket og skuffet om det blir noe piping under nasjonalsangen til Hviterussland. Var det bare jeg som reagerte på at publikum applauderte under ett minutts stillhet i forbindelse med terrorangrepet i Beslan på lørdag, forresten? La oss glemme dette, dette handler om norsk målfest.

 

Så, det jeg egentlig vil frem til er: hvor mange mål får Norge i kveld? Johnsen eller Myhre redder alt i den andre enden av banen uansett, så det er ikke noe tema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig. Under ett minutts stillhet i kampen mot Italia var det klapping og plystring. Jeg ble nærmest provsert!

 

Angående kampen i dag skulle jeg egentlig på stadion, men jeg skal spille egen kamp, så jeg får egentlig ikke sett noe som helst av kampen. Buhu!

 

Jaja, tipper Norge vinner 3-0, og skaffer seg selvtillit foran de resterende kampene.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...