hallgeirl Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hei. Noen som vet hva i alle dager forskjellen er på Abit AV8 og AV8-3RD EYE? Jeg ser ikke noe forskjell på spesifikasjonene. Er det bundelen som er forskjellig? Eller kanskje 3RD EYE er en ny revisjon av AV8? Takker for svar
MoFFaSSa£ Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Det kan være at det er noe større bundel, men er ikke sikker
hallgeirl Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 ok.. jeg så de ikke hadde 3rd eye på netshop, så hvis det ikke er mer enn det, går jeg får "non 3rd eye"
anti Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 3rd Eye er et LCD display som man kobler til hovedkortet, man kan f.eks. ha det ståendes på skrivebordet. Det gir det oversikt over volt, temperatur osv.
hallgeirl Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Hm.. Det hadde jo vært sjukt morro å hatt, da. Bare veldig synd netshop ikke har den på lager før den 15.
MoFFaSSa£ Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 det virker litt kult å ha et display ståendes på skrivebordet
hallgeirl Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 det virker litt kult å ha et display ståendes på skrivebordet Ja, det gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå